رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در جمع استانداران مناطق کمتر برخوردار از اختصاص شش هزار میلیارد ریال منابع صندوق برای توسعه این استان خبر داد و گفت: این رقم علاوه بر اعتبارات تخصیص یافته در سال جاری است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه ملی، سید صفدر حسینی افزود: این رقم به منظور توجه بیشتر به تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی و تعاونی و در جهت تقویت توازن منطقه‌ای، به مناطق کمتر برخوردار تعلق می‌گیرد.

به گفته سید صفدر حسینی، استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، لرستان، کردستان، کرمانشاه و کهکیلویه و بویراحمد از جمله این استان‌ها هستند.

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به اینکه ۶۰۰۰ میلیارد ریال برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و تعاونی در این استان‌ها اختصاص یافته است، اظهار داشت: ۳ هزار میلیارد ریال به طرح‌های دارای توجیه فنی و اقتصادی در بخش صنعت و معدن و گردشگری و ۳۰۰۰ میلیارد ریال نیز به بخش کشاورزی تعلق می‌گیرد.

حسینی به استانداران پیشنهاد کرد اهتمام ویژه‌ای به برنامه ششم توسعه و مشارکت در تدوین شاخص‌های توسعه استان‌های تحت مدیریت خود - در سیاست‌های کلی برنامه و احکام و مواد قانونی- داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اختصاص ، شش ، هزار ، میلیارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار