شرکت ملی گاز ایران با هدف جلوگیری از مصرف فرآورده های نفتی در نیروگاههای کشور، حجم گازرسانی به این بخش را افزایش داده و در ٢٩٠ روز امسال، ٤٢ میلیارد و ٢٠٣ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاههای کشور تحویل داده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مجتبی شیخ بهایی معاون امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: در مدت مشابه پارسال، ٣٢ میلیارد و ٦٩ میلیون مترمکعب گاز به بخش نیروگاهی تحویل شده و این مقدار امسال بیش از ١٠ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است.
 
شیخ بهایی افزود: باتوجه به برابری ارزش حرارتی سوختهای مایع با گاز، از مصرف همین مقدار فرآورده در نیروگاهها جلوگیری شده است.
 
تحویل روزانه ١٤٦,٣ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها

 
وی خاطرنشان کرد: به صورت میانگین در ٢٩٠ روز پارسال، روزانه ١١٠,٦ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها تحویل شده و این مقدار در مدت مشابه امسال به ١٤٦.٣ میلیون مترمکعب رسیده است.
 
به گفته وی، در بازه زمانی یادشده، ٥٨ میلیارد و ٥٨٣ میلیون مترمکعب گاز به بخشهای خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده تحویل شد و این مقدار در مدت مشابه امسال به ٦٠ میلیارد و ٥١٥ میلیون رسیده است.
 
معاون امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: شرکت ملی گاز ایران در ٢٩٠ روز پارسال، ٢٤ میلیارد و ٩٢٩ میلیون مترمکعب گاز به صنایع عمده تحویل داده و این مقدار امسال به ٢٦ میلیارد و ١٠١ میلیون مترمکعب رسیده است.
 
شیخ بهایی تاکید کرد: در بازه زمانی یادشده پارسال به صورت میانگین روزانه ٨٧,٩ میلیون مترمکعب گاز به صنایع عمده تحویل شده و این مقدار امسال به ٩٠.٤ میلیون مترمکعب در روز رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار