مربی گری در فوتبال از نگاه وزیر ورزش و جوانان

محمود گودرزی روز پنجشنبه میهمان کانون مربیان ایران بود و در بخشی از این نشست سخنرانی علمی در مورد مربی گری در فوتبال داشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش محمود گودرزی روز پنجشنبه میهمان کانون مربیان ایران بود . وزیر ورزش و جوانان در بخشی از این نشست سخنرانی علمی در مورد مربی گری در فوتبال داشت مباحثی درباره واژه شناسی تمرین ، تفاوت مربی و مدرس ، تفاوت و نقش مربی گری ، رهبری و مربی گری و مسئولیت اجتماعی از جمله موارد مطرح شده توسط وزیر ورزش و جوانان در جمع مربیان ملی و لیگ برتری فوتبال ایران بود.
 
کانون مربیان فوتبال ایران هفتم آذرماه 1380 مجوز فعالیت رسمی خود را از وزارت کشور دریافت کرد. ساختار این کانون شامل مجمع، هیات‌مدیره، امور اداری واجرایی و کمیته‌های مختلف است. در حال حاضر کمیته‌های حقوقی، پذیرش، آموزش،استان‌ها، بانوان، اقتصادی، رفاه و روابط عمومی از جمله کمیته‌های فعال این کانون محسوب می‌شوند. ریاست این کانون با مجید جلالی واعضای هیات‌مدیره ان جلال چراغپور (نایب‌رئیس اول)، محمد مایلی‌کهن (نایب‌رئیس دوم)، منصور ابراهیم‌زاده، بیژن ذوالفقارنسب، بهمن فروتن، ناصر ابراهیمی، حسین فرکی، رسول کربکندی، علی ایرانمنش و حمید درخشان هستند.


انتهای پیام/
برچسب ها: محمود ، گودرزی ، وزیر ، ورزش ، مربی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار