همایش آسیب شناسی مربیان فوتبال ایران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وزیر ورزش نیز دقایقی پیش وارد جلسه شد و در این همایش مقرر شد تا آسیب شناسی مربیان فوتبال ایران را بررسی کنند که چرا اکثر مربیان فوتبال در حوزه فوتبال فعالیت نمی‌کنند.

بنابراین گزارش: در این همایش مربیانی چون حسین فرکی، منصور ابراهیم زاده، ناصر ابراهیمی، بهمن فروتن و بیژن ذوالفقارنسب و حبیب مظلومی، پرویز مظلومی، مجید جلالی و عزیز محمدی حضور دارند تا این آسیب شناسی مورد نقد و بررسی صورت گیرد.

*گودرزی: فقط 10 درصد فوتبالی‌ها در فوتبال حضور دارند

وزیر ورزش در همایش امروز در جمع‌بندی حرف‌های خود گفت: فقط 10 درصد فوتبالی‌ها در فوتبال حضور دارند.

محمود گودرزی وزیر ورزش در جمع‌بندی صحبت‌های خود در خصوص علل آسیب‌شناسی مربیان فوتبال گفت: یکی از علل آن این است که فقط 10 درصد فوتبالی‌ها در فوتبال وجود دارند و بعضی از فوتبالی‌ها خودشان را پایین دست کم جلوه می‌دهند و اعلام می‌کنند سازمان بازرسی و رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی به داد ما برسید در صورتی که یک مربی باید توان و استعداد خود را نشان دهد.

وی افزود: حضور مربیان خارجی در فوتبال ما یکی از علل آسیب شناسی است مربیانی احتیاجی به حضور آنها نیست و ما هم اعتقادی به حضور آنها در فوتبالمان نداریم و در هنگامیکه مربی باید در فوتبال ما حضور داشته باشند اعلام می‌کنند که مربی نباید در فوتبال ما حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار