مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: برخورد با مشترکین پرمصرف با تنگناهای مالی/ طرح برخورد با مشترکین پرمصرف در حال بررسی است، آيا افت قيمت جهانی نفت کاهش شاخص‌های بورس را در پی خواهد داشت؟ و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:


برخورد با مشترکین پرمصرف با تنگناهای مالی/ طرح برخورد با مشترکین پرمصرف در حال بررسی است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/19/2868224_313.jpg
قائم مقام وزیر نیرو گفت: طرح برخورد با مشترکان پرمصرف پروسه خود را طی می‌کند و در حال حاضر این وزارت‌خانه با تنگناهای مالی با مشترکین پرمصرف برخورد می‌کند.

آيا افت قيمت جهانی نفت کاهش شاخص‌های بورس را در پی خواهد داشت؟
بازار سرمایه این روزها اوضاع و احوال خوشی ندارد، گرچه شاخص‌ در ماه‌های اخیر با روند مثبت قابل توجهی رو‌ به ‌رو شد و تا مرز 77 هزار واحد پیش رفت اما در این روز‌ها شاخص به قدری کاهش یافته است که قیمت‌ها به کف رسیده است که این شرایط را می‌توان مسبب عوامل داخلی و خارجی بسیار زیادی دانست که بر افت شاخص تاثیر گذارند.

پیشنهاد کشورهای اروپایی برای حضور در توسعه میادین نفتی/ برآورد هزینه 5.8 میلیارد دلاری برای آزادگان جنوبی

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت با اشاره به درخواست شرکت‌های اروپایی و آسیای برای مشارکت در میادین نفتی غرب کارون، گفت: با توسعه میادین مشترک با عراق روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت خام از این منطقه تولید خواهد شد.

فعالان، نمایندگی برخی از برندهای گوشی تلفن همراه را دریافت کرده‌اند
معاون اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا گفت: برخی برندهای گوشی تلفن همراه به دلیل تحریم‌های صورت گرفته، به کشور ما نمایندگی رسمی نداده‌اند اما از طرفی برخی فعالان این عرصه توانسته‌اند به صورت واسطه‌ای نمایندگی برخی برندها را دریافت کنند.

دولت 14 هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است
عضو کمیسیون کشاورزی گفت: دولت برای خرید 10 میلیون و 500 هزار تن گندم از کشاورزان 14 هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته است.

افزایش تسهیلات مسکن مهر به 30 میلیون تومان/ آمارهای نگران‌کننده پروانه‌های ساختمانی افزایش تسهیلات مسکن مهر به 30 میلیون تومان و آمارهای تکان‌دهنده از پروانه‌های ساختمانی از مهم‌ترین عناوین خبری این هفته بود.

خرده‌فروشی روش جدید کنترل بحران اقتصادی قاره اروپا/ کاهش شاخص سهام در بورس‌های آسيا همزمان با آغاز سال نو میلادی اقتصاد بین الملل این هفته خود را با دزدی از اطلاعات شخصی مشتریان از یک بانک آمریکایی آغاز کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار