معاون اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا گفت: برخی برندهای گوشی تلفن همراه به دلیل تحریم‌های صورت گرفته، به کشور ما نمایندگی رسمی نداده‌اند اما از طرفی برخی فعالان این عرصه توانسته‌اند به صورت واسطه‌ای نمایندگی برخی برندها را دریافت کنند.

علیرضا بیات معاون برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص نمایندگی گوشی‌های تلفن همراه در ایران گفت: این بحث که هیچ گوشی نماینده قانونی در ایران ندارد کاملا غلط است، زیرا با وجود اینکه برخی برندها به دلیل تحریم‌های صورت گرفته، به کشور ما نمایندگی رسمی نداده‌اند اما از طرفی برخی فعالان این عرصه توانسته‌اند به صورت واسطه‌ای نمایندگی برخی برندها را دریافت کنند.

وی افزود: طبیعی است که ما با توجه به تقاضای برخی برندها، درخواست آنها را مشروط به اینکه خدمات پس از فروش و ... داشته باشند، اجازه ورود این قبیل برندها و نمایندگی را خواهیم داد.

بیات در پایان در خصوص اینکه اینگونه گوشی‌ها قاچاق محسوب می‌شوند یا خیر؟ گفت: مطمئناً هر کالایی که از مسیر گمرک کشور وارد شود، قاچاق نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: قاچاق ، کالا ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار