وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون 750 کیلومتر راه روستایی و شهری به کمک انجمن خیرین ساخته شده که 250 کلیومتر از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصای باشگاه خبرنگاران؛ وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران، روز گذشته در مراسم گردهمایی انجمن خیرین راه و ترابری با بیان اینکه اولین جلسه همکاری با انجمن خیرین راه و ترابری برگزار شده گفت: عمده مأموریت ما در این حوزه ایجاد تأسیسات راهی و خدمات بین راهی است.

وی در ادامه افزود: تاکنون 750 کیلومتر راه‌های روستایی  و شهری به کمک انجمن خیرین راه و ترابری ساخته شده که 250 کیلومتر از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

آخوندی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه انجمن خیرین راه و ترابری تاکنون 40 میلیارد تومان جهت آماده سازی راه‌های روستایی پرداخت کرده‌ است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی دو هدف عمده جهت کمک به خیرین راه و ترابری دارد، افزود: عمده فعالیت‌های این انجمن زیرسازی راه‌ها تا سطح آسفالت است و هزینه آسفالت و قیر که 40 تا 50درصد هزینه کل می‌شود را دولت پرداخت می‌کند.

وی در ادامه افزود: در پی این هستیم که به کمک دولت خیرین که فعالیت می‌کنند هزینه آنها به عنوان مالیات محسوب شود.

آخوندی با بیان اینکه اخیرا مجلس قانونی را تصویب کرده که تمامی فعالیت و اطلاعات انجمن با شفافیت تمام در اختیار افراد قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: سعی داریم با اطلاع‌رسانی فعالیت‌های این انجمن مشارکت در راه‌سازی تنها محدود به پیمانکاران بخش راه نشود بلکه تمامی کسانی که به این حوزه علاقمند هستند در بخش راه و ترابری همکاری کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انجمن ، خیرین ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار