شاملو گفت: تاکنون سند ملکی 2 میلیون و 800 هزار واحد روستایی تهیه شده که این موضوع نقش مؤثری در کاهش پرونده‌های مسکن روستایی داشته است.

محمدرضا شاملو معاون عمرانی بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که سند دو میلیون و 800 هزار واحد روستایی به متقاضیان تحویل داده شد، گفت: سند تعدادی از واحدهای مسکن‌ روستایی در روستای سیمین ابرو واقع در استان همدان با حضور معاون اول رئیس جمهور به متقاضیان اهدا شد.
 
وی در ادامه افزود: تهیه سند واحدهای مسکن روستایی کار مشترکی بود که با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انجام شد.
 
معاون عمرانی بنیاد مسکن تصریح کرد: تهیه اسناد املاک روستایی طی سه برنامه انجام شد و سازمان اسناد و املاک کشور همکاری گسترده‌ای را در این زمینه انجام داد.
 
وی با اشاره به این که تهیه اسناد واحدهای روستایی از زمین‌خواری و تهیه اسناد قلابی جلوگیری کرده است، گفت: این اقدام موجب کاهش پرونده‌های قضایی در دادگاه‌ها شد.
 
شاملو اظهار داشت: صدور سند باعث بهره‌گیری از این املاک و فعالیت‌های اقتصادی در روستاهای کشور شده است.
 
معاون عمرانی بنیاد مسکن توضیح داد: تهیه اسناد املاک روستایی همچنان ادامه دارد و تا سال آینده چندین هزار سند دیگر تهیه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۲۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
اگر گرفتن سند در شهرها نیز آسان شود امکان سوء استفاده کردن کاهش می یابد امید واریم بجای این همه سخت گیری در گرفتن سند مالکیت زمین ،کمی سند گرفتن بعد استلام دقیق آسان شود.
آخرین اخبار