نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام برای برهم زدن وحدت اسلامی بین مسلمانان گفت: آنان تلاش می‌کنند با تحریک احساسات جوانان زمینه توهین آنان به مذاهب یکدیگر و ترویج خشونت را فراهم کنند.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ؛محمدرضا باهنر با حضور در نشست تخصصی نقش احزاب کشورهای اسلامی در وحدت امت اسلامی که عصر امروز که در هتل استقلال برگزار شد، ایران را جزیره ثبات نامید و گفت: دشمن مشترک ما مدت‌هاست که به رمز موفقیت‌های جهان اسلام پی برده و می‌داند که اگر دست به روی اعتقادات جوانان بگذارد و بر مبنای اعتقادات آنان را تحریک بر زدن سازهای نامتناجس کند، موفق می‌شود.
 
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که پدیده شومی که به دنبال از بین بردن تلاش علمای اسلامی بود، موفق شده ماهیت خود را در چهره تکفیری نشان دهد، اظهار داشت: امروز دشمن مشترک ما در تحریک مذاهب اسلامی علیه دیکدیگر نقش روشن و نخ‌نمایی دارد.
 
باهنر افزود: احزاب اسلامی بر بیداری اسلامی و روشنگری این توطئه نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.
 
وی با تأکید بر این که احزاب اسلامی باید امت بزرگ اسلامی را تشکیل دهند، تصریح کرد: درد مسلمانان از هر ملتی که باشند باید درد امت واحده اسلامی تلقی شود.
 
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به این که زمانی رهبران صهیونیست می‌گفتند تمام پایتخت‌های کشوران اسلامی در دسترس ما است، خاطرنشان کرد: الان مجاهدین فلسطینی می‌گویند تمام نقاط اسرائیل در دسترس حملات ماست و این از آثار وحدت اسلامی است.
 
باهنر با اظهار تأسف از این که امروز شیعیان هم گرفتار مشکلات تفرقه‌افکن شده‌اند، اظهار داشت: متأسفانه آن‌ها با استفاده از بلندگوهای انگلیس و آمریکا خود را پشت تشیع پنهان می‌کنند،این حرکت‌ها را محکوم می‌کنیم و باید عهد کنیم که هر کسی که به عنوان اسلام به مقدسات مذاهب دیگر توهین می‌کند، آن‌ها را محکوم کنیم.
 
وی افزود: اگر آن‌ها غافل هستند، باید آن‌ها را آگاه هستند و اگر هم مزدور دشمنان هستند باید افکار عمومی را نسبت به آنان آگاه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار