معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه در دیدار وزیر خارجه سابق لبنان افزود: انجام گفتگو بین ۱۴ مارس و ۸ مارس می‌تواند در تلطیف فضای عمومی لبنان تاثیر مثبت داشته باشد

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛عدنان منصور وزیر خارجه سابق لبنان با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که بمناسبت سفر وزیر سابق لبنان بمنظور شرکت در اجلاس وحدت اسلامی انجام شد، آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به گفتگوی نمایندگان جریان المستقبل و حزب الله ابراز داشت که انجام گفتگو بین 14 مارس و 8 مارس می تواند در تلطیف فضای عمومی لبنان تاثیر مثبت داشته باشد.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان همچنین درباره موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به اقدامات اخیر روسیه در رابطه با یافتن راه حلی برای حل بحران سوریه از طریق گفتگوی سوری - سوری ابراز داشت که گفتگوی ملی در سوریه بخشی از طرح چهار ماده ای جمهوری اسلامی ایران در حل سیاسی بحران سوریه است و ما از ابتکار روسیه در برگزاری نشست در مسکو استقبال می کنیم و دیدگاههای خود را با مقامات مسکو تبادل کرده ایم.

وی افزود: تهران و مسکو قویا بر حمایت های خود از کشورهای منطقه در مبارزه با تروریسم ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار