سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران گفت: متاسفانه به خاطر ادغام زمان برگزاری مسابقات با فصل امتحانات بازیکنان به ضررمان تمام شده است.

وحید رضایی سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: برخی از بازیکنان اصلی و کلیدی تیم به خاطر امتحانات دانشگاهی نتوانستند در این هفته در تمریناتمان شرکت کنند به طور کل معضل لیگ امسال زمان برگزاری مسابقات است که بازی‌های حساس با مسابقات لیگ ادغام شده است در چنین شرایطی برخی بازیکنان ما دقیقا روز برگزاری مسابقه به گچساران رسیده و در ترکیب تیم مقابل فولاد سپاهان اصفهان قرار گرفته و بازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم فولاد مبارکه از تیم‌های پر مهره و قدرتمند لیگ امسال محسوب می‌شود با توجه به حساسیت این دیدار نه تنها فیلم بازی‌های قبل این تیم اصفهانی را بازبینی کردم سکه هفته قبل اصفهان رفته و از نزدیک شاهد دیدار آن‌ها مقابل تیم نفت و گاز امیدیه بودم.

وی گفت: مادر دور رفت با وجود آن که 2 تایم اول بازی عملکرد خوبی نداشتیم بلافاصله جبران کرده و تنها با اختلاف یک گل نتیجه را واگذار کردیم به طور حتم بازی‌مان این هفته مقابل اصفهانی‌ها در خانه حساستر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که بازی در گچساران به دلیل حضور تماشاگران زیاد تیم‌های میهمان سخت است؟ گفت: حق میزبانی تاثیر چندانی در کارمان ندارد و حضور تعداد زیاد تماشاچی در طول مسابقات همیشه خوب نیست چون اگر در یک برهه‌ای از بازی بنا به دلایلی تیم میزبان افت فنی داشته باشد برخی تماشاگران حاضر در سالن اقدام به تخریب تیم می‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رضایی ، واترپلو ، گچساران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار