نصیری قیداری، دکتر سرلک، را یکی از افراد دلسوز و از جمع خانواده بزرگ پیام نور دانست و عنوان کرد: یکی از دلایل مهم انتخاب وی ماموریت خاصی است که دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاهها بر دوش دارد.

به گزارش  خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، نصیری قیداری، معاون پارلمانی وزیر علوم در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور عنوان کرد: از دکتر سرلک، می خواهم به ماموریت اصلی این دانشگاه بیشتر بپردازد و بر گسترش مرز‌های دانش در تمام مقاطع تحصیلی به صورت نیمه حضوری تمرکز یابد. 

وی گفت: استفاده از امکانات در عرصه الکترونیک و فناوری یکی از اولویت‌های دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاهها است . 

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور آموزش برای همه در هر زمان و هر مکان را فراهم ساخته است خاطر نشان کرد: طلب علم برای تمامی مسلمین چه مرد و چه زن یک وظیفه است واین وظیفه در دانشگاه پیام نور بارزتر دیده می شود. 

وی ادامه داد: من موافق نیستم که با توسعه کمی در برهه‌هایی از زمان بی‌مهری شود چرا که این نوع توسعه در سالهای قبل مورد نیاز بوده و امروز باید تمرکز بر کیفیت گرایی باشد. 

وی یادآور شد: کار علمی بدون کیفیت در بازار امروز مشتری ندارد و هم اسناد بالا دستی ما را موظف می کند، سیاستهای علم و فناوری و هم دین و هم آیین به علم‌آموزی تاکید دارند و ما نیز باید از همین اسناد الهام بگیریم و ضمن حفظ وحدت و همکاری ریاست جدید دانشگاه را در استفاده از اختیارات قانونی‌اش حمایت کنیم.




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار