شهردار منطقه 6 از کارکرد فرا منطقه ای و ملی این منطقه با وجود اغلب مراکز اداری، تجاری، آموزش، تفریحی و حضور اقیلت‌های مذهبی خبر داد.

عظیم بابایی شهردار منطق 6 در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بهبود شرایط زیر ساخت این منطقه اظهار کرد: تلاش‌های بسیاری در سال‌های اخیر برای ارتقای کیفیت زندگی در این منطقه انجام شده و همچنین سعی در بهبود شرایط زیر ساخت‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی شده است.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر سرانه فرهنگی هریک از شهروندان ساکن این منطقه به 60 سانتی متر رسیده است، افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در انتهای سال جاری در این منطقه انجام می شود و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است تا 5 اسفند ماه امسال 70 پروژه افتتاح شود.

شهردار منطقه در خصوص لایحه بودجه سال آینده منطقه ادامه داد: هر نیمه دوم سال بحث برنامه، بودجه و عملکرد سال جاری طرح می شود و عملکرد سال آینده مورد بررسی  قرار می گیرد و در بازدید میدانی از عملکرد و پیشرفت پروژه‌ها مطلع و همکاران نیز گزارش میزان پیشرفت پروزه‌ها  را ارائه می دهند.

بابایی در پایان گفت: اولویت شورای شهر و شهرداری تهران بیشتر بر پرداخت دیون و اتمام پروژه‌های نیمه تمام گذاشته شده است و با توجه به تعریف پروژه‌های جدید در این منطقه ، باید در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/    

برچسب ها: شهردار ، زیرساخت ، مراکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.