وزیر ورزش و جوانان گفت: بدون شک ما منتظر تکمیل صورت‌های مالی 2 باشگاه تصمیم و در صورت تکمیل قیمت‌گذاری سرخابی‌ها از طریق وزارت‌ اقتصاد انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت خصوصی سازی سرخابی‌ها اظهار داشت: بدون شک هدف خصوصی سازی این 2 باشگاه بوده و ما منتظر گرفتن صورت‌های مالی سرخابی‌ها هستیم و در صورت تکمیل صورت‌های مالی 2 باشگاه وزارت اقتصاد قیمت گذاری 2 باشگاه را انجام دهد.
 
وی در ادامه افزود: به نظر من خبرنگاران در بحث خصوصی سازی 2 باشگاه عجله می‌کنند و ما امیدواریم هر چه سریعتر سازمان خصوصی سازی وضعیت سرخابی‌ها را هرچه سریعتر مشخص کند.
 
گودرزی با اشاره به تغییرات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما به هیچ وجه در مبحث تغییرات فدراسیون فوتبال دخالت و ورود نمی‌کنیم و به هیچ وجه وزارت ورزش کاری به تغییرات فدراسیون‌ها ندارد و امیدوارم تغییرات فدراسیون فوتبال در راستای تقویت هرچه بهتر این فدراسیون باشد.
 
وزیر ورزش و جوانان در مورد شایعات انتخابات فدراسیون‌ها هم گفت: این مسئله کاملا طبیعی است وقتی انتخاباتی در فدراسیونی رخ می‌دهد یک سری شایعات بوجود می‌اید و باید گفت که این شایعات امری طبیعی می‌باشد.
 
وی در خصوص وضعیت ریاست فدراسیون‌ها هم گفت: در یک سالی که به عنوان وزیر حضور داشته‌ام بیشتر فدراسیون‌ها دارای رئیس شده و وضعیت شان معلوم شده است و اگر فدراسیونی مثل فوتبال تغییرات دارد دلیل بر این بوده که شاید به نتیجه رسیده‌اند که تغییراتی صورت گیرد.
 
گودرزی در پاسخ به این سؤال که چه تمهیداتی اندشیده‌ شده که ورزشکار‌انی که دست فروشی می‌کنند سامان دهی گردند تصریح کرد: بدون شک این مسئله تاسف برانگیز و ناراحت کننده است اگر خواهان حل موضوع باشیم شاید حل نشود ولی چند روز آینده بحث اشتغال ورزشکاران را مطرح می‌کنیم.
 
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به طور حتم موضوع را طی جلسه‌ای مطرح می‌کنیم پس نظرات را جمع آوری کرده و پس از کارشناسی به کمیسیون ارسال و طی لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس تقدیم می‌شود که البته این ناراحت کننده است که ورزشکاران دست فروشی کنند و به طور قطع به روش بهتر و منطقی تر این مساله حل شود.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که مشکلات ورزشکاران و قهرمانان سابق با این ورزش حل گردد زیرا دست فروشی کردن قهرمانان بسیار تاسف برانگیز است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار