معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این نکته که این معاونت از آموزش های متمرکز و غیر متمرکز در استان ها حمایت می کند، گفت: توانمندسازی نیروهای متخصص در ورزش بانوان اولویت دارد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش رباب شهریان در دیدار با ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص راه کارهای توسعه ورزش زنان در استان مطالبی بیان کرد.

شهریان در این جلسه با تاکید بر این نکته که معاونت امور ورزش زنان از آموزش های متمرکز و غیر متمرکز در استان ها حمایت می کند، گفت: توانمندسازی نیروهای متخصص در ورزش بانوان به خصوص در استان ها دارای اولویت است.

وی با مطلوب خواندن تلاش های مسئولان این اداره کل در توسعه و گسترش ورزش زنان توصیه کرد تا به لحاظ ارتقاء کمی و کیفی حضور زنان در حوزه های مختلف ورزشی به خصوص در ورزش همگانی، در بهره مندی از فضاهای ورزشی عدالت رعایت شود .

بهتاج نیز در این دیداربا بیان این که یکی از چالش های پیش روی استان پست های بلاتصدی است، اظهار داشت: پست های زیادی در شهرستان های تابعه داریم که بلاتصدی مانده است که در حال پیگیری و رفع این موضوع هستیم.

 وی ادامه داد: در تلاشیم تا بتوانیم حضور متولی ورزش بانوان در شهرستان ها را پررنگ تر کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکیدبر این نکته که باید فضاهای ورزشی ویژه بانوان در استان گسترش یابد،‌ گفت: در راستای این هدف جاده تندرسی مخصوص بانوان را در استان راه اندازی کردیم که بسیارمورد توجه و استقبال زنان اردبیل قرار گرفت.

وی در پایان با بیان این که دراستان حمایت های زیادی در رابطه با حضور تیم های بانوان در لیگ های کشور شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش ورزشکاران و مسئولان توانستیم تیم بسکتبال بانوان خود را وارد لیگ دسته یک کنیم.



انتهای پیام/
 
برچسب ها: شهریان ، ورزش ، بانوان ، توانمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار