مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی مادران و دختران در سراسر استان در جهت توسعه و ارتقاء سلامت و تندرستی و نشاط بانوان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،ملیحه علیزاده  افزود : این جشنواره به بمناسبت هفته وحدت در راستای استفاده از حداکثر امکانات و ظرفیتهای ورزشهای همگانی و بومی محلی ، تقویت فرهنگ ورزش و حمایت از فعالیتهای ورزشی مناسب با وضعیت جسمانی دختران و زنان برگزار خواهد شد.

علیزاده در ادامه در خصوص اهداف این جشنواره افزود : در این جشنوراه افزایش انگیزه و رغبت بانوان و دختران به تحرک و فعالیتهای ورزشی و فراهم سازی تعامل و همارهی مادران و دختران در برنامه های اوقات فراغت مد نظر ستاد برگزاری است.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه بیان داشت : در برنامه های محتوایی این جشنواره برگزاری مسابقات در رشته های ورزش همگانی ، بومی و محلی مطابق با ظرفیتهای استانی و برپایی ایستگاه سنجش تراکم استخوانی و یا فشار خون با همکاری هیات پزشکی ورزشی برگزار می شود.

وی در خصوص زمان برگزاری این جشنواره گفت : جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی مادران و دختران در تبریز همزنان با سراسر کشور روز 5 شنبه 18 دی در سالن شش هزار نفری پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.