پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از 14-11 دیماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی نسبت به برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در دو رشته حفظ کل و قرائت قرآن کریم اقدام کرده است.

تاکنون چهار دوره از این مسابقات به صورت دو سالانه با حضور و استقبال چشمگیر دانشجویان مسلمان بیش از 50 کشور جهان در شهرهای اصفهان، تهران، مشهد و تبریز برگزار شده است و پنجمین دوره نیز همزمان با هفته وحدت با حضور نمایندگان کشورهای مختلف دنیا و حضور قشر عظیمی از قاریان، حافظان و پژوهشگران قرآنی برگزار می‌شود.

گفتنی است هماهنگی‌های لازم از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی‌با ستاد برگزاری مراسم به منظور حضور دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه در این مسابقات انجام پذیرفته است.

همچنین معرفی اساتید برجسته دانشگاه در حوزه قرآن‌پژوهی، تجلیل از اساتید نمـونه قرآنی و حضـور قـاریان ممـتاز بیـن‌المـللی برای قرائـت قـرآن در خوابگاه‌ها از دیـگر برنامه‌هایی اسـت که جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای همکاری با سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور برای برگزاری این دوره از مسابقات انجام داده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار