رئیس سازمان قهرمانان ملی ورزش گفت: اولین همایش ملی قهرمانان و عترت فاطمی یکشنبه 14 دی ماه با همکاری فدراسیون تیر و کمان و نهادهای مرتبط برگزار می‌کنیم.

رئیس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: در این همایش عرفانی از 100 نفر از دختران ورزشکار ایتام بین 4تا6 سال تجلیل و اکرام به عمل خواهیم آورد.

حق وردی در ادامه بیان کرد: به منظور الگو پذیری برای نسل آینده جوان کشور می‌خواهیم از 10 نفر از قهرمانان آسیا و المپیک ورزش بانوان که با حفظ حجابشان بالای سکوی افتخار رفتند و باعث سرافرازی کشورمان شدند تجلیل کنیم.

رئیس سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری این همایش در آستانه هفته وحدت این پیام است که حجاب مصونیت  است و محرومیت نیست و با پیروزی از فرهنگ عترت فاطمی می‌توان به قله‌های افتخار رسید.

حق وردی عنوان کرد: همچنین در همایش عترت فاطمی از 5 نفر از قهرمانان بانوی ورزش کشور که جزو اقلیت محترم ارامنه کشور هستند و با حفظ حجاب در خدمت تیم های ملی هستند در آستانه هفته وحدت تجلیل می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بر طبق برنامه از پنج قهرمان پیشکسوت برتر 50 سال بانوی کشور و پنج مدیر برتر بانوی ورزش کشور در این همایش تجلیل می‌کنیم.

حق وردی اذعان کرد: 5 هنر پیشه خانم همچون ژاله علو، مریم امیرجلالی، مهتاج نجومی، آزیتا لاچینی و شهلا ریاحی مهمان این همایش هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جام ملت‌های آسیا نزدیک است در بیانیه‌ای مطرح کردیم که اهالی ورزش و فوتبال انتقادها را کنار و حمایت همه جانبه از تیم ملی داشته باشند.

گفتنی است، سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران چهاردهمین سالگرد تاسیس فعالیت قانونی را سپری می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار