تروریستها در شهر عین العرب (‌کوبانی ) واقع در استان حلب و استانهای دمشق ، درعا و ادلب متحمل تلفات سنگینی شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار،‌ علی بدوی گزارشگر المنار در گزارشی گفت : داعشی ها در ساعات اولیه سال جدیدی میلادی متحمل تلفات سنگینی شده‌اند و بسیاری از عناصر و مواضع استقرار خود را از دست داده‌اند.

یگانهای حمایت از ملت کرد پس از درگیریهای شدید با داعش بر منطقه "کتابخانه راش" واقع در جبهه شرقی کوبانی و منبع آب در جنوب شرقی تسلط یافته‌اند.

دیده بان سوری مخالف (مستقر در لندن) اعلام کرد بیشتر منطقه شرقی کوبانی زیر آتش یگانهای کرد قرار دارد و کردها کنترل خود را بر 70 درصد از این شهر تقویت کرده اند.

در حلب نیز 13 نفر از جمله چند زن در حملات موشکی گروههای مسلح به محله حلب جدید کشته و پانزده نفر دیگر زخمی شدند.

در محله «جمعیه الزهرا» در حلب نیز بر اثر حملات گروههای مسلح با کپسولهای انفجاری گازی شماری از مردم زخمی شدند.

جنگنده های سوریه به حملات خود به مکانهای تجمع افراد مسلح در شرق دمشق به ویژه در جوبر ، داریا ، زملکا ، نشابیه و مناطق دیگر در حومه‌های درعا و ادلب ادامه دادند و شماری از آنان را کشته یا زخمی کردند.

منابع المنار گفتند جنگنده‌های سوری به مواضع استقرار افراد مسلح در گذرگاههای مرطبیه ، میره و بریش در شمال دمشق حمله کردند.

ستادهای هماهنگی مخالفان سوری اعلام کردند جبهه النصره شخصی به نام احمد سعود فرمانده لشکر سیزده وابسته به ارتش آزاد سوریه و برادرش محمود سعود را پس از حمله به مقر فرماندهی این لشکر در معره نعمان در حومه ادلب دستگیر کردند.

خبرها حاکی است محافظ احمد سعود به نام عبد الهادی علوان کشته شد.


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار