همایش بزرگداشت حماسه نهم دی ماه و مراسم عزای شب شهادت امام حسن عسگری(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و سعید قاسمی و مداحی مهدی سلحشور در مصلای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، پس از گذشت راهپیمایی با شکوه اربعین سال جاری در فاصله میان کربلا و نجف، این بار زائران کربلای معلی در اربعین حسینی، در مصلای تهران حضور به هم می‌رسانند تا سالروز حماسه بزرگ نهم دی سال 88 را که نشانه‌ای از ظرفیت بی‌نظیر عاشورا بود را گرامی بدارند.

حماسه نهم دی ماه سال 88 که در پی اهانت فتنه‌گران به روز عزای حسینی و هیئات عزاداری و با پوشش رسانه‌ای سایت‌های بیگانه و شبکه‌های ماهواره‌ای شکل گرفت، جلوه‌ای از شور و شعور حسینی در میان تمام اقشار مردم بود که به جرأت می‌توان گفت که جلوه‌ای از این بصیرت حسینی که لرزه به تن دشمنان اسلام می‌اندازد را می‌توان در پیاده‌روی اربعین نیز مشاهده کرد.

 
در اولین تجمع پیاده‌روی اربعین امروز (سه‌شنبه نهم دی ماه) از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام پناهیان و سعید قاسمی به سخنرانی خواهند پرداخت و عاشقان و زائران اربعین حسینی مراسم عزاداری شب شهادت امام حسن عسکری(ع) با مداحی مهدی سلحشور برقرار خواهند کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار