استاندار تهران استان تهران می‌تواند به صورت مستقل و بدون وابستگی به اقتصاد نفت مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  سید حسین هاشمی استاندار تهران صبح امروز(دوشنبه 8 دی ماه) در جلسه شورای برنامه ریزی استانداری تهران  اظهار داشت: در بودجه سال 92 از استان تهران درخواست 19 هزار میلیارد تومان مالیات شد که در سال 93  به 27 هزار میلیارد تومان افزایش یافته و این رقم در سال 94 به 32 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ادارات در هر استان باید به صورت مستقل و خودگردان مدیریت شود گفت: مطابق پیشنهادی که به دولت دادیم عنوان شد که استان تهران آمادگی این را دارد که بدون هیچگونه وابستگی به اقتصاد نفت مدیریت شده و در این زمینه استان‌های اصفهان و آذربایجان شرقی نیز اعلام آمادگی کردند.

هاشمی عنوان کرد: در تهران بیش از 920 ساکن روستایی داریم که در بخش‌های مختلف دچار عقب‌ماندگی تاریخی بوده و هدر رفتن آب بالای 60 درصد در این روستاها از این جمله است و این در حالی است که لوله کشی آب در روستاها به قبل از انقلاب برمی گردد و نیازمند نوسازی است.

وی در پایان تصریح کرد: کمیته ای درباره بحث بهسازی آب و فاضلاب روستاها با اولویت در بخش سدهایی که آب شرب را تامین می‌کنند تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار