مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از جریمه نقدی 10 میلیاردو سیصد میلیون ریالی قاچاقچیان در زنجان خبر دادو گفت: این میزان جریمه نقدی 85درصد از کل جرائم نقدی در آذرماه امسال را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: در آذرماه 93 تعداد 101 فقره پرونده در زمینه قاچاق به تعزیرات حکومتی استان وارد  شده است.

ممیزی افزود: بیشترین کالاهای قاچاق شده به استان پوشاک ،لوازم خانگی،لوازم آرایشی و بهداشتی ، گوشی تلفن همراه می باشد که در بدو ورود به استان کشف و ضبط گردیده است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار منتشر شده در شهرستان زنجان تعداد 59 پرونده، شهرستان ابهر 14 پرونده و در شهرستان خدابنده نیز تعداد 19 پرونده در زمینه قاچاق کالا در آذرماه 93 وارد شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: این پرونده ها بر اساس گزارشات واصله از سوی دایره آگاهی استان و استعلام از گمرک استان مبنی بر احراز قاچاق بودن کالاهای مکشوفه و همچنین ارزش ریالی کالاها، در شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و پس از سیر مراحل قانونی مختومه شده است.

ممیزی اضافه کرد: بر اساس آراء صادره متهمین این پرونده ها علاوه بر ضبط کالا همچنین ضبط خودرو های حامل (در اکثر پرونده ها) به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 10 میلیاردو سیصد میلیون ریال در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم گردیده اند.

وی افزود: این میزان جریمه نقدی، 85درصد از کل جرائم نقدی در آذرماه 1393 را شامل می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس آمار نهایی عملکرد تعزیرات حکومتی استان، عملکرد در بخش قاچاق کالا بر اساس تعداد پرونده های مختومه شده در ماه آذر 110 درصد می باشد.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: جریمه ، قاچاقچیان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.