سه فرد متخلف به جرم شکار غیر مجاز کبک و خرگوش در اراضی روستاهای آق بلاغ و گلجیک از توابع شهرستان زنجان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت :در پی گشت و کنترل مأمورین یگان حفاظت اداره کل در روز جمعه سه فرد متخلف در اراضی روستاهای آق بلاغ و گلجیک از توابع شهرستان زنجان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

قربانعلی محمدپور افزود: از متخلفین دو قبضه اسلحه ته پر تک لول، یک قبضه اسلحه ته پر دولول، لاشه یک سر خرگوش، لاشه یک قطعه کبک، دو رشته کمربند چرمی مخصوص حمل فشنگ، 3تیر فشنگ چارپاره، 14 تیر فشنگ ساچمه زنی، یک قبضه چاقو و یک دستگاه پروژکتور کشف و ضبط گردید.

وی با بیان این که با متخلفین شکار و صید برخود جدی و قاطع خواهد شد ادامه داد :مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان به صورت شبانه روزی مشغول گشت و کنترل در مناطق استان هستند ودر صورت مشاهده تخلف مطابق قانون با متخلفین برخورد لازم را انجام داده و از هیچ تخلفی چشم پوششی نخواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان خاطر نشان کرد : پرونده تخلف این متخلفین تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است و از دوستداران محیط زیست استان انتظار داریم در صورت مشاهده تخلف مراتب را به نزدیکترین واحد محیط زیست استان اطلاع داده و یا با شماره تلفن های 3-33541001 تماس حاصل نموده تا در زمینه جلوگیری و کشف تخلفات اقدام لازم صورت پذیرد.




انتهای پیام/ش

برچسب ها: دستگیری ، متخلفین ، شکار ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.