لاریجانی: ماهم از بودجه ورزش راضی نیستیم/ ورزش باید مورد حمایت قرار گیرد

علی لاریجانی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم، در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه نشان داد در زمینه‌هایی در ورزش پیشرفت خوبی داشتیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: بودجه ورزش کافی نیست و ما خودمان به این موضوع اقرار داریم ولی مشکلات کشور از نظر بودجه ای زیاد است.

وی تصریح کرد: ریشه این مشکلات به این موضوع برمی گردد که بودجه جاری کشور زیاد شده و در نتیجه پول برای بخش‌های عمرانی وجود ندارد یا کم است و این اشکال بزرگی است.

رئیس قوه مقننه تاکید کرد: ما هم از بودجه ورزش راضی نیستیم اما این موضوعی است که خود دوستان ورزش باید در این زمینه کمک کنند. به هر حال چاره‌ای نیست که بخشی از بودجه‌های عمرانی مربوط به ورزش به وسیله دولت انجام شود مثل بودجه مربوط به ورزش قهرمانی، اما بخش‌هایی هم هست که اگر مشوق ایجاد کنیم و تسهیلات بدهیم بخش خصوصی خدمات لازم را انجام می‌دهد و ما می‌توانیم این موارد را در بودجه امسال در نظر بگیریم. بانک‌ها باید تشویق و تسهیلاتی را در اختیار ورزش قرار دهند تا پروژه‌های عمرانی ورزشی روی زمین نماند.

وی اظهار داشت:این نمایشگاه نشان داد در زمینه‌هایی در ورزش پیشرفت خوبی داشتیم و این بخش در حال حرکت است.ورزش باید مورد حمایت قرار گیرد. این موضوع با سلامت مردم و جامعه در ارتباط است اما باید ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی را مورد توجه قرار دهیم که البته این کار از قبل آغاز شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خود وی نیز به ورزش می‌پردازد گفت: من هفته‌ای یک روز به کوه می‌روم و اخبار مربوط به ورزش را هم پیگیری می‌کنم و در مواقع لازم پیام تبریک می‌فرستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار