ناظمی: وزیر ورزش در جو صمیمانه‌ای با ملی پوشان و کی روش گفتگو کرد

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: نمایندگان بازیکنان تیم ملی و کی روش در جلسه امروز تمام مشکلات حاکم بر تیم ملی را عنوان کردند.

مازیار ناظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه امروز شرایط بسیار صمیمی بین حاضرین حاکم بود و جواد نکونام، سردار آزمون و سروش رفیعی به نمایندگی بازیکنان تیم ملی و سرمربی تیم ملی کی روش در این جلسه حضور داشتند.

وی بیان کرد: جواد نکونام اکثر مشکلات حاکم بر تیم ملی را در این جلسه عنوان کرد و قرار شد که هر چه زودتر این مسائل در تیم ملی فوتبال کشورمان حل شود.

ناظمی عنوان کرد: از چند ماه گذشته پیگیر وضعیت پولادی وم سروش رفیعی بوده‌ایم و امید دارم بتوانیم مشکلات تیم ملی را حل  کنیم تا آنها در جام ملتهای آسیا با انگیزه بالایی شرکت کنند.

وی افزود: در برنامه اصلی ما رسیدگی به وضعیت این دو بازیکن نیز گنجانده شده بود و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا هر چه سریعتر مشکلات این دو بازیکن سرباز نیز حل شود تا آنها بتوانند در جام ملتهای آسیا حضور داشته باشند.

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: البته قرار بود که سروش رفیعی با وزیر ورزش یک جلسه خصوصی داشته باشد اما این فرصت امکان پذیرنبود و این بازیکن تمام صحبتهای لازم را در جلسه عمومی عنوان کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مشکلات مالی تیم ملی فوتبال ایران هرچه سریعرت حل شود. همچنین در این جلسه نقطه نظرات گودرزی در خصوص برنامه بدنسازی فوتبالیست‌های ملی پوش ارائه شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناظمی ، برنامه ، اصلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار