در واکنش به ادعای عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال

ناظمی: این هفته منتظر حامی مالی 45 میلیاردی استقلال در حضور رسانه ها هستیم

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به هجمه اخیر برخی افراد و رسانه ها در مورد 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم که دلسوزان نظام و کشور، بیشتر بدنبال حفظ ارامش ورزش باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به هجمه اخیر برخی افراد و رسانه ها به وزارت ورزش در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : امیدوارم که دلسوزان نظام و کشور ، بیشتر بدنبال حفظ ارامش ورزش باشند.
 
مازیار ناظمی افزود: بعد از بازداشت موقت اقای سیاسی مدیر عامل پرسپولیس، این روزها شاهد روند رسانه ای عجیب، سئوال برانگیز و فشار بر روی وزارت ورزش بابت استقلال هم هستیم در حالی که این تیم با کمترین حاشیه به کار خود ادامه می دهد.
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان افزود: اینکه به یکباره حامی مالی 45 میلیادری به جای حامی فعلی استقلال بعد از هشت ماه سکوت پیدا می شود سوال برانگیز است!
 
ناظمی افزود: با این حال تصور ما بر این است که این دوستان حتما بدنبال حل مشکلات فراوان این 2 تیم که از مدیریت های گذشته به ما ارث رسیده ، هستند و می خواهند با کمک به نهاد دولت موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس را که برای سالها معطل مانده بود سرعت ببخشند.
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از حوصله و صبر پیشکسوتان و هواداران 2 تیم برای طی شدن روند واگذاری گفت: اقای خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر در زمان تصمیم گیری برای گرفتن حامی مالی بیشتر از حرف و وعده های شفاهی بدنبال سامان دادن این دو باشگاه با موارد واقعی بود ولی با این حال باز هم همین هفته او منتظر حامی مالی 45 میلیاردی که زیاد است ! اگر با 25 میلیارد هم وارد شوند - هست تا هر چه سریعتر به استقلال کمک بیشتری شود.
 
ناظمی اضافه کرد: از طرف وزارت ورزش برای قبول وعده های واقعی این امادگی وجود دارد و امیدوارم دوستان به جای مصاحبه های متعدد این هفته دست بکار شوند و به همراه حامی مالی 45 میلیاردی مورد نظرشان به دفتر اقای خادم بروند و در حضور رسانه ها قرارداد ان امضا شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار