وزیر ورزش مانند پدر پیگیر مشکلات فوتبالیست های سرباز است

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد وزیر ورزش همانند پدر پیگیر مشکلات بازیکنان سرباز بوده و حتی با نامه‌نگاری با مسئولان، خواستار فرجام خواهی 4 بازیکن شده است.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،مازیار ناظمی پس از بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان قصد داشت قبل از شروع جام ملت‌های آسیا به اردوی تیم ملی ایران بیاید و با ملی پوشان صحبت کند. البته قرار بود این بازدید روز جمعه برگزار شود اما به امروز موکول شد.

وی با اشاره به اینکه نشست خوبی بین کی‌روش و ملی‌پوشان با محمود گودرزی انجام شد، ادامه داد: در این نشست بازیکنان و مسئولان تیم ملی در مورد مشکل سربازی برخی نفرات ملی‌پوش، مشکلات خروجی و همچنین کمبود بازی تدارکاتی تیم ملی با وزیر صحبت کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: حتی جواد نکونام و کارلوس کی‌روش در مورد بازیکنان سرباز تیم ملی هم با وزیر ورزش جلسه‌ای داشتند. همچنین سروش رفیعی بصورت جداگانه با وزیر صحبت کرد که در نهایت ایشان اعلام کرد مانند پدر پشت ملی‌پوشان و تیم ملی ایستاده و تا جائیکه قانون اجازه دهد، پیگیر حل مشکلات آنها خواهد بود.

ناظمی یادآور شد: محمود گودرزی نامه‌ای به صدرالسادات داده تا به وضعیت 4 تا سرباز و فرجام‌خواهی آنها رسیدگی شود. همچنین آقای گودرزی اعلام کرد بعضی از مسائل قانون است که باید از آنها تبعیت کرد اما در این شرایط هم برای فرجام خواهی این 4 بازیکن نامه زده شده است.

وی در مورد مشکلات مالی کی‌روش و بازیکنان که به اطلاه وزیر رسانده شد، اینگونه اظهار نظرکرد: باید عنوان کنم قرار بود 8/5 میلیارد تومان از سوی صداوسیما به فدراسیون فوتبال برای حق پخش پرداخت شود که این مبلغ پرداخت شده است. در مورد درآمدهای فدراسیون فوتبال هم بحث‌هایی بوده که در این مورد فدراسیون گزارش‌هایی را به وزارت ورزش ارائه کرده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص اختلاف بین فدراسیون فوتبال و وزارت وزارش گفت: وزارت ورزش حکم پدر را برای فدراسیون دارد و همیشه از این فدراسیون و تیم‌های ملی حمایت می‌کند. این حمایت همه جانبه بوده و شامل تیم‌های بزرگسالان، امید و دیگر تیم‌های ملی فوتبال می‌شود.

برچسب ها: وزیر ، ورزش ، فوتبالیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار