مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی‌پزشکی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تغییر نام طرح پزشک خانواده /اجرای شبکه جامع همگانی سلامت در مشهد و تبریز، دیوار جامعه پزشکی کوتاه‌تر از همه است/ ظرفیت شوخی با جامعه پزشکی بالاست، رشد قارچ گونه سایت‌های جعلی با عنوان نشریات معتبر/ رسیدگی به وضعیت سایت‌های جعلی در سطح کلان و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی‌پزشکی" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:


تغییر نام طرح پزشک خانواده /اجرای شبکه جامع همگانی سلامت در مشهد و تبریز

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/5/2835683_920.jpg
سیاری با بیان اینکه تغییراتی در طرح پزشک خانواده به علت نواقص موجود در آن ایجاد شده است؛ گفت: شبکه جامع همگانی سلامت خدمات اولیه؛ تخصصی و بیمارستانی را در قالب پزشک خانواده به ۱۰ میلیون و یکصد هزار نفر حاشیه نشین ارائه می‌کند.

دیوار جامعه پزشکی کوتاه‌تر از همه است/ ظرفیت شوخی با جامعه پزشکی بالاست


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/6/2837582_202.jpg
دکتر هاشمی گفت: مهران مدیری از هنرمندان کشور است و خوشحال می‌شویم لبخند بر لبان مردم بنشیند و نیاز امروز هم شادمانی مردم است. در سریال اتاق عمل که به مقوله شوخی با همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان پرداخته باید ملاحظات و حرمت‌ها حفظ شود.

رشد قارچ گونه سایت‌های جعلی با عنوان نشریات معتبر/ رسیدگی به وضعیت سایت‌های جعلی در سطح کلان
مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی معاونت پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به رشید قارچ گونه سایت‌های جعلی به عنوان نشریات معتبر، باید این مسئله در سطح کلان رسیدگی شود.

تاثیرات عجیب و باورنکردنی رنگ ها بر روی بدن انسان!
هر رنگ دارای خصوصیات منحصر به فرد درمانی و تعادل بر انگیزی است. یکی دیگر از خصوصیات رنگها این است که می توانند تا اعماق نیروی ادراک و شعور ما نفوذ نمایند.

تمام نرم افزارهای مورد نیاز برای موبایل و تبلت در یک اپلیکیشن کاربردی + دانلود
اگر می خواهید پرکاربردترین نرم افزار را روی موبایل و تبلت خود نصب کنید ، با اورژانس IT همراه شوید.

قیمت داروهای وارداتی کاهش چشمگیری داشته است/شرایط بحرانی در بازار دارویی نداریم
مدیریت بهینه و سیاستگذاری‌های صنعت دارو به گونه‌ای است که بازار دارویی بویژه در خصوص ارائه خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج با بحران روبرو نیست و کاهش قیمت چشمگیری را در راستای حمایت از بیماران شاهد هستیم.

ادامه روند ثبت نام دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع تا 8 دی ماه

ثبت نام و شركت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای "حضوری" و "آموزش‌های خاص- حین کار غیر حضوری" نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه سال 1393 از مورخ 93/10/01 آغاز و در روز دوشنبه 93/10/08 پايان مي‌پذيرد.

شرایط ویژه دریافت دارو بدون نسخه
بیماران مزمن و صعب العلاج که عدم دسترسی آنها به دارو سلامتشان را به مخاطره می‌‌اندازد می‌توانند با استناد به نسخ قبلی خود و تایید دکتر داروساز نسبت به دریافت داروی مورد نظر خود از داروخانه اقدام کنند.

زلزله فارس را لرزاند ‌+ جزئیات
زلزله‌‌ای به بزرگی 3.9 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین اوز، فارس را لرزاند.

یک ریال از اعتبارات بهداشت در جای دیگر هزینه نشد/ عدم توجه دولت به حوزه بهداشت، دروغی بزرگ است
دکتر هاشمی، گفت: این دولت، کارهای زیادی در حوزه بهداشت انجام داده است و بودجه ویژه‌ای برای این بخش تخصیص یافته ولی عنوان می‌شود این دولت به حیطه بهداشت توجه کافی نداشته که دروغی بزرگ است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار