الماسخاله: غیر فوتبالی‌ها ضرر اصلی را به این ورزش وارد کرده‌اند/ به چالش کشیدن فوتبال سرگرمی این روزها شده است

رئیس هیأت فوتبال استان گیلان گفت: متاسفانه روی کار آمدن برخی افراد غیر فوتبالی ضرر اصلی را به این ورزش وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، قربانعلی الماسخاله در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: دوستانی که به عنوان مسئولین رسیدگی به ابهامات مالی مسائل را بررسی کردند مورد اطمینان ما بودند و قرار بر این شد که این افراد پرونده‌ها را بررسی کنند و نتیجه به مجمع اعلام شود. چرا که ما باید امانتدار هم باشیم البته مشکل در این بررسی‌ها وجود ندارد اما شواهد نشان می‌دهد که بزرگنمایی‌های زیادی در این امر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر نظاره‌گر هستیم که به چالش کشیدن فوتبال مد شده و عده‌ای دوست ندارد که این ورزش را به زمین بزنند و در آن سو نیز برخی که در رشته‌های دیگر فعالیت می‌کردند احساس می‌کنند حقشان توسط فوتبال خورده شده است و اکنون این افراد مسئول شدند و می‌خواهند فوتبال را به زمین بزنند.

وی افزود: متاسفانه برخی از اهالی فوتبال هم در این رابطه فعالیت می‌کنند.

لازم به ذکر است که بگویم شاید مشکلات کمی در فوتبال وجود داشته باشد اما این مسائل به عمد نیست و مطمئن باشید که هیچ ابهام مالی میلیاردی در صورت‌های مالی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که پس این ابهامات مالی که در مورد آن صحبت می‌شود چیست افزود: درباره این موضوع صحبتی انجام نمی‌دهم اما شما مطمئن باشید علی کفاشیان فردی سالم و از اهالی فوتبال است.

الماسخاله عنوان کرد: اگر ابهامی در صورت حساب‌های مالی وجود دارد بهتر است بگویید در کجا قرار دارد شاید برخی روش‌ها مشکل داشته باشد اما نکته قابل توجه این است که هیچ پولی تا به اینجا کم نشده است.

رئیس هیأت فوتبال گیلان تصریح کرد: به طور مثال در این مورد بحث ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس هم مطرح می شود که این موضوع مشکل فدراسیون نیست که بخواهیم در ابهامات مالی موضوع حادی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه می‌گویند ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس هبه شده است عنوان کرد: این ساختمان‌ها به نام فدراسیون است و کسی هم نمی‌خواهد این ساختمان‌ها را از آنها بگیرد اما چون فدراسیون مالک است باید در صورت اسکان اجاره دریافت شود.

الماسخاله در رابطه با اینکه امیر داماش به ارومیه منتقل شده است عنوان کرد: این تیم منحل شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: الماسخاله ، چالش ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار