دبیری: قنبرزاده غیرقانونی در انتخابات هیئت رئیسه حضور داشت

رئیس هیأت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: قنبری عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال علی کفاشیان را قبول ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افشین دبیری در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در جلسه امروز مهمترین بحث مربوط به روشن شدن صورت حساب‌های مالی سال‌های 91و 92 فدراسیون و توضیحات ارائه شده از سوی بازرس بود و همان طور که شواهد نشان می‌دهد شیخ سلفی گزارش مربوط به صورت حساب مالی سال‌های 91و92 را ارائه داد و این موضوع باعث بوجود آمدن حاشیه‌هایی شد.

وی بیان کرد: مواردی که در صورت حساب‌های مالی مشکل داشت به بازرس عنوان و قرار شد که هرچه سریعتر وضعیت صورت حساب‌های مالی مشخص شود وامیدوارم این اتفاق تا پایان سال جاری رخ دهد تا برای سال 94 مشکلات سال گذشته را نداشته باشیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه دبیری تبریز در پاسخ به این سوال که آیا با برادر شما (شهرام دبیری) تماس گرفته شده بود تا از کاندیداتوری عضویت در هیأت رئیسه کناره گیری کند تصریح کرد: حدود 14-15 سال است که من به همراه برادرم در بخش خصوصی تیم داری می‌کنیم و فکر می‌کنم که با وجود این مسائل کارنامه قابل قبولی نیز داشته باشیم اما واقعیت امر این است که قنبرزاده چون فکر می کند که رای بیشتری می‌آورد باید به همین خاطر برادر من عقب نشینی کند اما لازم است که بگویم وی این کار را انجام نخواهد داد و به هیچ عنوان کنار نمی‌رود.

وی بیان کرد: متاسفانه حضور این افراد در برنامه ورزش از شبکه دو کار غیرقانونی بود و طبق آیین نامه فدراسیون 48 ساعت قبل از رای گیری هیچ یک از کاندیداها نباید در رسانه ملی حضور داشته باشند ولی همان طور که نظاره گر هستیم قنبرزاده در این برنامه حضور پیدا کرد.
دبیری تاکید کرد: قنبرزاده از مدیران خوب فوتبال ایران است که کارنامه قابل قبولی نیز در باشگاه نفت تهران دارد اما نکته قابل توجه این است که وی کفاشیان را که رئیس فدراسیون فوتبالمان است را قبول ندارد.

وی افزود: در حال حاضر شرایط به شکلی است که اگر بخواهیم با همین اعضای هیأت رئیسه فوتبال را اداره کنیم به طور قطع فوتبال کشورمان به مشکل بر می‌خورد و در حال حاضر برای مسابقات جام ملت‌های آسیا حاضر می‌شویم و قبل از هر چیز نیاز به یک دلی و همدلی داریم ولی هم اکنون انرژی زیادی در فوتبال ما درگیر مسائل حاشیه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دبیری ، قنبرزاده ، کفاشیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار