اولین جلسه نشست فرهنگی انجمن سینمای جوانان ایران در استان اردبیل با حضور محمد فرهمند؛ استاد دانشگاه، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، نویسنده، شاعر و طنزپرداز برگزار شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران: این جلسه با حضور جمعی از مدرسان، فیلم‌سازان و اعضای انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر اردبیل، هنرجویان دوره فیلم‌سازی و دانشجویان و علاقه‌مندان هنر سینما در سالن آمفی‌تئاتر كانون فرهنگی، تربیتی شهید رجایی اردبیل برگزار شد.
 
میر دولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان ایران در استان اردبیل در این خصوص گفت: جلسات و نشست‌های فرهنگی یكی از واحدهای دوره فیلم‌سازی است كه در طول 7 ماهه فیلم‌سازی به‌طور مستمر با حضور اساتید، كارشناسان و هنرمندان استان و خارج از استان برگزار خواهد شد و شركت در این جلسات علاوه بر هنرجویان فیلم‌سازی برای سایر علاقه‌مندان نیز آزاد است.
   
در این جلسه سه‌ساعته كه با حضور و استقبال پرشور حاضرین مواجه شد، دكتر فرهمند با صحبت‌های صمیمی و دوستانه خود در خصوص خیال و اندیشه، راه‌های ایده پردازی، خلاقیت، شكار سوژه، پرورش سوژه و تبدیل آن به یك اثر هنری را به فیلم‌سازان امروز و فردای انجمن سینمای جوانان ایران یادآور شدند.
 


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.