دکتر شریف گفت: یکی از اهدافی که دنبال می‌کنیم این است که با صنایع مختلف مذاکره می‌کنیم و می خواهیم پژوهش‌های دانشگاهی را که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری انجام دادند به مرحله صنعتی شدن برسانیم.

امیرعبدالله مهرداد شریف معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: اهداف میان مدتی که دانشگاه دنبال می‌کند این است که با صنایع مختلف مذاکره می‌کنیم و می خواهیم پژوهش‌های دانشگاهی را که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری انجام دادند به مرحله صنعتی شدن برسانیم.

وی با اشاره به شناسایی نیاز صنایع و به کارگیری طرح‌های دانشگاهی در راستای این نیازها تصریح کرد: صنایع نیازهای خود را مطرح می‌کنند و ما با توجه به پتانسیل‌هایی که اساتیدمان در انجام تحقیقات دارند، اهداف پژوهشی را به سمت برطرف کردن این نیازها سوق می‌دهیم. در همین راستا تفاهم نامه هایی نیز امضا شده و بهره برداری دو طرفه صورت گرفته است.

شریف افزود: برخی از پژوهش‌ها نیز به گونه ای است که قابلیت ساخت تاسیسات مورد نیاز دانشگاهی را دارد و به دنبال این هستیم که به جای اینکه پروژه‌ها را در مقالات isi خلاصه کنیم آنها را در کار پژوهشی کاربردی سوق دهیم تا از این طریق حاصل کار خودمان را استفاده کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار