ادعای جالب سرمربی اورتون:

امسال تیم‌ها را کنار می‌زنیم راهی لیگ قهرمانان می‌شویم

سرمربی باشگاه‌ اورتون بر این باور است که در صورت کنار زدن تیم‌ها راهی لیگ قهرمانان می‌شود و این امر اتفاق‌ رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم اورتون هم اکنون در جایگاه یازدهم جدول لیگ پریمیر انگلیس قرار گرفته است ،‌10 امتیاز با تیم چهارم جدول این رقابت‌ها یعنی وستهام‌ یونایتد فاصله دارد جایگاه‌ چهارمی که برای لیگی که 8 مدعی‌ دارد بسیار ارزشمند است و نوعی جواز حضور در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپاست.
 
اما رابرت مارتینز‌ سرمربی اسپانیایی باشگاه اورتون بر این باور است که به رسیدن به جایگاه چهارمی در این رقابت‌ها دور از دسترس نیست و معتقد است که می‌تواند سهم بسزایی در تقسیم 66 امتیاز دیگر داشته باشد.
 
وی در این خصوص گفت: هم اکنون در رقابت‌های لیگ دست تیم‌ها برای پیشرفت نسبت به قبل بازتر است من این مسئله را تاکید می‌کنم که شما اگر بخواهید می‌توانید جز 3 تیم برتر باشید و فکر نمی‌کنم مسئله خیلی حاد و سختی برای تیم ما باشد. 2 تیم سواتهمپتن و وستهم برای من بهترین تیم‌های این فصل به شمار می‌روند، باید ببینید که آنها چطور و تا چه اندازه خوب عکس‌العمل نشان می‌دهند. آنها رقابت‌های خود را مرز 6 تیم برتر آغاز کردند و ادامه می‌دهند. تاتنهام و آرسنال نیز در آنجا هستند، من فکر می‌کنم در حال حاضر تلاش‌های بسیاری باید انجام شود و این لیگ نیاز به جندگندگی زیادی دارد و همه تیم‌ها سعی می‌کنند از یکدیگر امتیاز دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار