اعضای تیم استقلال برای تقویت خط میانی تیم با میلاد نوری توافق کردند اما این در حالی است که برخی مسوولان تیم با حضور وی در استقلال مخالف هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم استقلال با اوضاع خاصی مشغول جذب بازیکن هستند زیرا اعلام شده است که توافق لازم برای جذب بازیکنان جدید وجود ندارد.

گفتنی است میلاد نوری با استقلال توافق کرده است و جویباری با این بازیکن تمام کرده است اما این درحالی است که حضور وی با امضا و تایید پایانی افشارزاده روبرو نشده است زیرا مدیر عامل استقلال قصد دارد وضعیت بهتری را در تیم حاکم کند اما این اتفاق رخ نداده است و مدیریت تیم از نحوه جذب و خرید بازیکنان رضایت ندارد و خواستار این شده است که این وضعیت سر و سامان پیدا کند.

شایان ذکر است قلعه نویی برای جذب این بازیکن مشکلی ندارد اما اعلام شده است که سرمربی استقلال نیز بدلیل شرایط خاص تیم و اوضاعی که استقلال دارد با این موضوع موافقت کرده است زیرا استقلال به بازیکنان جدید برای ترمیم نقاط ضعف تیمی نیاز دارد اما این در حالی است که تیم برای جذب بازیکنانی که با تیمهای خود قرارداد دارند با مشکلات جدی روبرو می شود و این موضوع شرایط را سخت کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار