ملی پوش تیم دانشگاه آزاد با ابراز رضایت از انتخاب این تیم تاکید کرد که سال قبل با انتخاب اشتباه خود با چند ماه بازی نکردن، تحمل فشار در تمرینات تیم ملی و آسیب دیدگی چند ماهه ضربه دید.

 آرن داودی بعد از پیروزی مقابل شهرداری گرگان در هفته یازدهم جام ملی بسکتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در دیدار مقابل شهرداری گرگان خیلی بد بازی کردیم. بعد از 2 بردی که مقابل مهرام و پتروشیمی به دست آوردیم، بازی های بعدی ما باب میل نبوده و بد بازی کردیم. دلیل این نوع بازی خستگی، تمرکز یا هر چیز دیگری که بوده باید برطرف شود. ما تیم خوبی هستیم که به دنبال انجام کار بزرگی هستیم. تیم بزرگ نباید با این سطح بازی کند.

 وی ادامه داد:شروع بسیار بدی مقابل گرگان داشتیم و به همین دلیل هم به دردسر افتادیم. دست تمام بازیکنان تیم با یک دقیقه یا 40 دقیقه بازی درد نکند. همه با انگیزه و غیرت زیاد در بازی با گرگان زحمت کشیدند و موفق به گرفتن نتیجه شدند. 

فصل قبل یکی از بدترین سال های زندگی ام بود

داودی در مورد انتخاب های بد چند سال گذشته گفت: سال اولی که به زنجان رفتم با اشتیاق این تیم را انتخاب کردم چون قبلا 5 سال با کوهیان سرمربی تیم کار کرده بودم و با انرژی هم در آن فصل بازی کردیم اما مسائلی پیش آمد که به نتیجه نرسیدیم. اما سال دوم انتخاب اشتباهی انجام دادم و ضربه آن را با از دست دادن تیم ملی و مصدومیت دیدم چون تمرینات و بازی خوبی انجام نداده بودم. 

ملی پوش دانشگاه آزاد دلیل مصدومیت خود را هم ماندن در زنجان می داند: مصدومیت من نتیجه فصل قبل بود. من از 15 اسفند هیچ کاری انجام نداده بودم و همین باعث 5 تا 6 کیلو اضافه وزن و تحلیل عضلانی شد. از طرفی مربیان تیم ملی هم خواسته های زیادی داشتند و با توجه به شرایط جسمی من یک ماه فشار زیادی رویم وارد شد و به همین دلیل دچار آسیب دیدگی شدم.

وی افزود: فصل قبل یکی از بدترین سال های زندگی من بود اما امسال واقعا از انتخابم خوشحالم. شاهین طبع و کادر فنی تیم در کنار بازیکنان بسیار با انگیزه شرایط خوبی را در دانشگاه آزاد پیش آورده اند.

قهرمانی نیم فصل را قبول ندارم

وی تاکید کرد: همه جا از قهرمانی نیم فصل ما نوشتند اما من این موضوع را قبول ندارم. ما فقط در یک دوره بازی های نیم فصل صدرنشین شدیم در حالی که تیمی موفق است که تا پایان همین روند را ادامه دهد. اگر کارهای نیم فصل اول را در دور برگشت، پلی آف و تا پایان لیگ ادامه دهیم آن وقت مشخص می شود که استحقاق این رده را در نیم فصل اول داشتیم. 

داودی گفت: طی چنند سال گذشته در هر جایی از جمله اصفهان و زنجان که بازی کردم، تماشاگران زیادی داشتیم. امیدوارم دانشگاه آزاد هم برنامه ای را عملی کند که هواداران بیشتری را به بازی ها جلب کند تا یار ششم تیم باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آرن ، داودی ، دانشگاه آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار