"وارد فاز داوری شدیم و از بسکتبال دور ماندیم"

تاجیک: نمی خواستم دوران بازی ام روی نیمکت تمام شود

بازیکن با تجربه تیم بسکتبال شهرداری گرگان دلیل پیوستن به این تیم را زمان بازی بیشتر خود عنوان کرد و گفت: نمی خواستم با ماندن در دانشگاه آزاد دوران بازی ام به شکل پارسال روی نیمکت تمام شود.

پویا تاجیک بازیکن تیم شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد از دست دادن بازی با دانشگاه آزاد در نیمه دوم توضیح داد: در نیمه دوم داوران کمی حساس سوت زدند و ما هم با اعتراضات خود تمرکزمان را از دست دادیم. در کوارتر سوم وارد فاز داوری شدیم و از بسکتبال خودمان  هم دور شدیم. با حاشیه رفتن ما اختلافی 10 امتیازی پیش آمد که تا آخر هم ماند.

وی که چندین سال سابقه بازی در دانشگاه آزاد را در کارنامه دارد، ادامه داد: دانشگاه آزاد تیمی قوی است که در هر پست 2 مهره خوب دارد. به نظرم در خانه این تیم بازی خوبی مقابل آنها انجام دادیم.

بازیکن گرگان در مورد باخت های قبلی به خصوص شکست هفته قبل مقابل نفت آبادان در گرگان گفت: به عنوان بازیکن وظیفه ما این است که تمام تلاش خود را در زمین انجام دهیم. مجموعه تیم سعی می کنند بهترین نتیجه را در بازی ها بگیرند اما تیم های حریف هم هیچوقت برای باخت نمی آیند.

شاهین طبع تیم را پر مهره جمع می کند

تاجیک که در بیشتر بازی های نیمه دوم فصل قبل زمان زیادی را روی نیمکت دانشگاه آزاد سپری می کرد در این مورد تاکید کرد: من مشکلی برای بازی نداشتم اما نظر شاهین طبع سرمربی تیم این بود که بازی نکنم. من بازیکنی حرفه ای هستم، وظیفه ام حضور در تمرینات است و بازی کردنم به نظر سرمربی بستگی دارد. شاهین طبع هم همیشه تیم خود را پرمهره جمع می کند و به تعدادی بازیکن بازی نمی رسد. سال قبل من هم یکی از نفراتی بودم که بازی نمی کردم.

وی اضافه کرد: نمی خواستم دوران بازی ام به این شکل روی نیمکت تمام شود و تیمی را انتخاب کردم که در آن بازی کنم. هر چند امسال نتیجه های خوبی از نظر تیمی نمی گیریم اما از نظر بازی شخصی شرایط خوبی دارم.

در گرگان بازی کنی، برایت سنگ تمام می گذارند

تاجیک که چند سال قبل روابط خوبی با تماشاگران گرگانی نداشت در مورد ارتباط با گرگانی ها بعد از پیوستن به این تیم گفت: اگر در گرگان بازی کنی، تماشاگران برایت سنگ تمام می گذارند. من همیشه از تماشاگران گرگانی می ترسیدم اما واقعا آن اتفاقات جدی نبود و وقتی از نزدیک با گرگانی ها آشنا شدم، فهمیدم که افراد خونگرمی هستند و از حالا به بعد رابطه خوبی با آنها خواهم داشت.

کاپیتان گرگان تاکید کرد که تیم شهرداری امسال از رده ششم که مورد انتظار مسئولان تیم است، پایینتر نمی آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار