شفاف سازی گرگانی ها در لیگ بسکتبال؛

احتمال محرومیت تماشاگران گرگان با فحاشی دوباره/ تاجیک و کوچویی گرانترین بازیکنان اعلام شدند

تیم بسکتبال گرگان امسال یکی از تیم های خبرساز سوپرلیگ به شمار می رود. گرگانی ها روز گذشته به طور رسمی رقم قراردادهای مجموعه تیم را اعلام کردند و امروز با فحاشی دوباره در خطر محرومیت قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی اصغر بیانی نماینده تام الاختیار شهردار در تیم بسکتبال شهرداری گرگان دیروز 23 آذر در جمع خبرنگاران، مبالغ قرارداد تمام بازیکنان و کادرفنی تیم را اعلام کرد.

 براین اساس پویا تاجیک و بنی کوچویی گرانترین بازیکنان تیم با 120 میلیون تومان بودند و رهام کبیر در کنار کامیار صادق زاده دو بازیکن جوان تیم با 10 میلیون تومان، ارزانترین بازیکنان تیم از نظر قراردادی به شمار می رفتند.

مبالغ قرارداد سایر بازیکنان و کادر فنی گرگان به شرح زیر است:

بابک نظافت: 80 میلیون تومان

هومن رضایی، امیر عباس محبت و کاوه نورافزا: 75 میلیون تومان

مجتبی بنی عقیل: 70 میلیون تومان

ساسون آبرامیان: 52 میلیون تومان

نوید فراهانی و محمد زارعی: 50 میلیون تومان

هادی دهقان: 35 میلیون تومان

حسن رضایی: 27 میلیون تومان

آرمین صادقی: 25 میلیون تومان

حسن طیبی سرپرست تیم: 30 میلیون تومان

صالح مخدومی مربی، داداشی بدنساز و حسن پاک نیا پزشک تیم هر کدام 12 میلیون تومان

ضیایی آنالیزور تیم: 13 میلیون تومان

کبیر، کلاسنگیانی و کریمی سرمربی و مربیان گرگان هم با توجه به اینکه کارمند شهرداری به شمار می روند، امسال با تیم قرارداد مالی نبستند.

ادامه مشکلات گرگانی ها با داوران

هواداران تیم گرگان یک بار با دو جلسه محرومیت تعلیقی در نیم فصل اول لیگ مواجه شده بودند که به نظر می رسد این دو جلسه با توجه به فحاشی دوباره و توقف مسابقه در جریان بازی امروز مقابل نفت آبادان به اجرا در آید.

مشکلات داوری و گرگان به همین جا ختم نمی شود و طبق شنیده ها، هفته قبل داوران گرگانی در بازی این تیم با هفت الماس قزوین به خاطر مشکلات با کمیته داوران بازی را تحریم کرده بودند که به همین دلیل آبکاریان رئیس کمیته داوران شخصا به عنوان داور میز بازی را اداره کرد و مسئولیت 24 ثانیه هم به شخصی دیگر سپرده شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: گرگان ، حاشیه ، قراردادها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار