نماینده ولی فقیه در گیلان:

ملت ایران هرگز اجازه تضعیف نظام را به فتنه‌گران نمی‌دهند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ملت ایران هرگز اجازه تضعیف نظام را به فتنه‌گران نمی‌دهند، گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی نمایشی از قدرت اسلام بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ آیت الله زین العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسین(ع) و امام رضا(ع)، اظهار داشت: این ایام بزرگترین روزهای  مصیب‌ها  دنیا است و اگر بخواهیم دربار عظمت این بزرگواران سخن بگویم نماز جمعه ظرفیت این مهم را ندارند.

وی با اشاره به زندگی و سیره این بزرگواران، افزود: خداوند با فرستادن پیامبران  و انبیا حجت را بر انسان‌ها تمام کرد و وظیفه اجرای قانون الهی و قضاوت در طیف قانون الهی و تبیین دین را برعهده امامان(ع) قرار داد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با محکوم کردن هم‌جنس‌بازی در دنیا، گفت: آمریکا و انگلیس این کار خلاف فطرت و ساختار جسمانی مرد و زن را آزاد اعلام کردند و وقتی ایران مخالفت خود را در این زمینه بیان می‌کند ما را مخالف با آزادی مردم می‌دانند و اگر انرژی هسته‌ای حل شود به دلیل مخالفت با این رفتار ناپسند و آزادی هم جنس‌بازی دوباره متهم می‌شویم و تحریم‌ها ادامه دارد.

بلا و مصیب دنیا از آمریکا است

قربانی با اشاره به سالروز میلاد حضرت مسیح(ع)، خاطرنشان کرد: حضرت عیسی(ع) پیامبر رحمت بودند و برخی از پیروان ایشان متاسفانه این حالت را از پیامبر خود نگرفتند و هر چه بلا و مصیبت در دنیا برای بشریت رخ می‌دهد از طرف آمریکا، اروپا و هم‌پیمانان آنها است.

وی با بیان اینکه اینها به صورت زبانی از صلح صحبت می‌کنند، افزود: آنها  اسرائیل جنایتکار و فعالیت‌هایی که غرب در کشورهای مستعمره انجام می‌دهند را نمی‌بینند و در برابر جنایت‌هایی که بر علیه مسیحیان دنیا روی می‌دهند ساکت هستند.

داعشی‌ها از پیروان اسلام نیستند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه داعشی‌ها، تکویری‌ها، وهابی‌ها و سلفی‌ها برادرکشی راه انداختند و این نشان می‌دهد که پیروان اسلام نیستند، تصریح کرد: 40 دانشمند بزرگ دنیای اسلام طوماری فرستادند و گفتند  پیروان پیامبر(ص) هرگز اینگونه رفتار نمی‌کنند.

قربانی با اشاره به هفته وقف و اهمیت آن، گفت: از موقوفات نباید سواستفاده شود، وقف یکی از مواردی است که سبب از بین بردن شکاف طبقاتی می‌شود و ماندگاری انسان‌ها را در بر دارد.

وی افزود: آیت الله احسان بخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان، مصلی رشت را وقف ارائه خدمت به مردم کرد و مجتمع آدینه مصلی نیز برای نظام و مردم است و هزینه‌های آن صرف کمک به نیازمندان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان درباره حوزه علمیه امیر المومنین(ع) گفت: این مدرسه دارای 40 هکتار زمین و 27 هزار مترمربع زیربنا است.

اجتماع بزرگ اربعین حسینی نمایشی از قدرت اسلام بود

قربانی با اشاره به اجتماع 20 میلیونی زائران امام حسین(ع) در اربعین حسینی،‌تاکید کرد: در هیچ کجای دنیا چنین اجتماع مذهبی بزرگی روی نداده است و حتی این جمعیت بسیار بیشتر از جمعیت در مکه است،این راهپیمایی بزرگترین اجتماع و نمایشی از قدرت اسلام است.

وی با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار داشت: مردم ایران در مقابل رفتارها و کارهای ناهنجاری که طرفداران مدعی جکومت اصلاحات و سبز قیام کردند این افراد ناهنجاری‌هایی از جمله روزه‌خواری علنی در ماه مبارک رمضان، خواندن نماز با کفش و شعار بر علیه نظام و رهبری سردادند و مردم این رفتارها را تحمل نکردند و مردم گیلان نیز یک روز زودتر در هشت دی برای حمایت از نظام و انقلاب قیام کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ملت ایران هرگز اجازه تضعیف نظام را به فتنه‌گران نمی‌دهند، گفت: متاسف بعضی‌ها حساب نشده می‌گویند حصر اینها بر داشته شود و مقام معظم رهبری فرمودند آنها باید توبه کنند و دیگر رفتار بر علیه نظام حرکتی نداشته باشند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.