قزوین؛

کسب مجوز برای 11 اثر از استان قزوین برای حضور در جشنواره تئاتر ایثار کشور

دبیر کمیته تخصصی هنری نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از راهیابی 11 اثر از استان برای حضور در جشنواره کشوری تئاتر ایثار خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛دبیر کمیته تخصصی هنری نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از راهیابی 11 اثر از استان برای حضور در جشنواره کشوری تئاتر ایثار خبر داد.

کارگر افزود: فراخوان این جشنواره که با هدف تبیین ارزش های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود، توسط اداره کل امور هنری نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اوایل آبان ماه سال جاری اعلام و دبیرخانه استانی آن تشکیل شد.

وی در ادامه گفت: موضوعات جشنواره عبارتند از جلوه های ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس، جلوه های ایثار و شهادت در دوره معاصر، در مقاطع مختلف تاریخی، در آثار نمایشی کودک و نوجوان و جلوه های ایثار و شهادت در آثار اقتباسی از رویدادهای واقعی، که هر گروه تئاتر مجاز به شرکت در یک بخش از این جشنواره بود.

کارگر افزود: در فراخوان اولیه تعداد 52 اثر به دبیرخانه استانی ارسال شد که پس از بررسی اولیه آثار، 11 اثر مجوز شرکت در جشنواره کشوری را دریافت کردند.

وی افزود: در ادامه روند انتخاب برگزیدگان ارزیابی، اجرا و بازبینی از 30 بهمن ماه سال جاری آغاز و پذیرفته شدگان نهایی 15 اسفند اعلام می شوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.