تونی نادال عمو و مربی رافائل نادال اطمینان دارد برادرزاده‌اش رکورد 17 قهرمانی راجر فدرر در مسابقات گرنداسلم را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهواسپرت، تونی نادال چندی پیش مدعی شده بود راجر فدرر سوئیسی بهترین تنیسور تاریخ است و حتی از رافائل، برادرزاده او هم بهتر است. اما احتمالا وی از سخنان گذشته پشیمان شده زیرا حالا می‌گوید رافائل نادال می‌تواند رکورد 17 قهرمانی فدرر در مسابقات گرند اسلم را هم پشت سر گذاشته و حتی می‌تواند دهمین قهرمانی خود را در مسابقات تنیس آزاد فرانسه سال 2015 جشن بگیرد.

تونی نادال در مورد شانس رافائل برای کنار زدن فدرر گفت: فراموش نکنید احساس خوشحالی و رضایتمندی از شکست هر رکوردی مهم‌تر است. اما زمانی که مصدومیت رافائل به طور کامل برطرف شود، هیچ تعجب نمی‌کنم اگر رکورد فدرر را هم پشت سر بگذارد. فکر می‌کنم رسیدن به قهرمانی‌های گرند اسلم بیشتر از 17 مورد اصلا امری محال و دست‌نیافتنی نیست.

به عنوان مثال وقتی بیژورن بورگ شش قهرمانی در گرند اسلم فرانسه بدست آورد، تصور می‌کردم دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند این رکورد افتخارآمیز را تکرار کند. اما حالا رافائل در آستانه ثبت دهمین قهرمانی خود در پاریس است، پس غیرممکن وجود ندارد.

از تونی نادال پرسیده شد آیا رافائل می‌تواند یک بار دیگر در پاریس نواک جوکوویچ را شکست دهد؟ سرمربی اسپانیایی گفت: فکر می‌کنم همین‌طور شود اما نمی‌توانم با اطمینان در این مورد سخن بگویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نادال ، فدرر ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار