برنامه پردازش تصویر پرداز آندوسکوپی، ناهماهنگی‌های موجود در تصویر آندوسکوپی را که جراح به آن توجهی نمی‌کند نمایان می‌سازد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ افشین خدنگی، طراح ایده پرداز تصویر پرداز آندوسکوپی در ایده بازار مهندسی پزشکی با اشاره به هزینه بالای اولیه تصویر پردازی آندوسکوپی گفت: نرم افزار پردازش تصویر پرداز آندوسکوپی توسط بیمارستانهای دی و بهمن خریداری شده است، این دستگاه ضایعات مجازی گوارشی را در هنگام آندوسکوپی کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به عرضه برنامه پردازش تصویر پردازی آندوسکوپی در مراکز پایین شهر تهران افزود: تلاش ما در این است که بیمارستانهای دارای قدرت خرید کمتر را برای تهیه پردازش تصویر پردازی آندوسکوپی جذب کنیم این برنامه فیلم آندوسکوپی‌های عادی را تهیه و‌ آنالیز می‌کند و از این طریق ناهماهنگی‌های موجود در تصویر آندوسکوپی را که جراح به آن توجهی نمی‌کند نمایان می‌سازد.

خدنگی تصریح کرد: برنامه پردازش تصویر پرداز آندوسکوپی، کیت آندوسکوپی کاملی است که در تمام کشور 3 تا 4 نمونه آن به چشم می‌خورد، قابلیت تشخیص ضایعات را در بدن از طریق آندوسکوپی که به طور سخت افزاری انجام می‌شد به صورت نرم افزاری در آوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار