نماینده تام‌الاختیار کشتی گیران جویبار پرسپولیس گفت: حکم محکومیت باشگاه پرسپولیس با مدیرعاملی سیاسی از سوی دادگاه اعلام شد.

حمید کلوانی نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: باشگاه پرسپولیس به مدیرعاملی حمید رضا سیاسی به استناد مواد 10و219 قانون مدنی و ماده 198 قانون آیین دادرسی مدنی از سوی دادگاه بابت ایفای تعهدات به ما محکوم شد.

کلوانی نوری در ادامه عنوان کرد: جلسه‌ای در خصوص صلح نامه مورخ 21 خرداد ماه 93، منعقده فی مابین من به عنوان نماینده تام الاختیار کشتی گیران، غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی وقت تیم کشتی گیران پرسپولیس در حضور سالارکیا معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس در مجتمع قضایی شهید صدر منعقد شد.

وی تصریح کرد: بر طبق این جلسه باشگاه پرسپولیس در تاریخ 10 تیرماه 93 مبلغ 6میلیارد ریال به اینجانب به عنوان نماینده حقوقی کشتی  گیران باید پرداخت می‌کرد اما متاسفانه با توجه به عدم ایفای تعهدات از سوی باشگاه پرسپولیس طی دادخواستی به شماره 930652 به شعبه 42 دادگاه عمومی تهران تقدیم کردم که در تاریخ 23 همین ماه دادگاه تشکیل جلسه داد و در تاریخ 25 آذر نسبت به صدور دادنامه اقدام نمود.

کلوانی نوری اظهار کرد: دادگاه محترم دعوی اینجانب به عنوان نماینده حقوقی کشتی گیران باشگاه پرسپولیس تایید و این باشگاه را به مدیر عاملی حمیدرضا سیاسی به استناد مواد 10 و 219 قانون مدنی و ماده 198 قانون آیین دادرسی مدنی حکم محکومیت ایشان از بابت ایفای تعهدات به ما را صادر و اعلام نموده است.

وی افزود: ظرف روزهای آینده نسخه‌ای از رای تقدیم باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

نماینده حقوقی کشتی گیران در پایان خاطرنشان کرد: من به عنوان نماینده حقوقی کشتی گیران اعلام می‌کنم که با توجه به مذاکراتی که با غلامرضا محمدی داشتم حاضر به مذاکره با مسئولان ارشد باشگاه پرسپولیس به جهت دریافت مبلغ یاد شده در کمال صلح و سازش هستم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کلوانی ، سیاسی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار