در جلسه ای که با حضور نماینده باشگاه پرسپولیس و سرمربی تیم و نماینده تام الاختیار کشتی گیران در مجتمع قضایی صدر برگزار شد نتایج این نشست معلوم و مشخص گردید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مطالبات تیم کشتی پرسپولیس جویبار جلسه ای در تاریخ93/3/21 فی مابین محمود سالار کیا نماینده باشگاه پرسپولیس و غلامرضا محمدی سر مربی تیم  به همراه من حمید کلوانی نوری نماینده تام الاختیار کشتی گیران و دزفولی معاونت مجتمع قضایی شهید صدر و در دفتر معاونت برگزار و تصمیماتی گرفته شد و چون باشگاه پرسپولیس از ما تقاضا نمودند که مفاد صورت‌جلسه را در رسانه‌ها بازگو نکنیم من به همراه غلامرضا محمدی تصمیم گرفتیم که ریز مطالبات مطرح نشود ولی مسائلی پیش آمد که مجبورشدیم به جهت روشن شدن افکار عمومی آن را بیان کنیم.

در جلسه 93/3/21 سالار کیا نماینده پرسپولیس، بدهی باشگاه به تیم کشتی پرسپولیس جویبار را تمام و کمال مورد تأیید قرار داده است.

حسب توافق حاصله تاریخ پرداخت کامل و قطعی مطالبات کشتی گیران 93/4/10 مشخص و مقرر گردید و مشخص شد در صورت پرداخت مطالباتت درتاریخ 93/4/10 این جانب به عنوان نماینده تام  الاختیار کشتی گیران پرونده مطروحه در شعبه 37 دادگاه عمومی حقوقی تهران را که منتهی به صدور اجرائیه شده متوقف و آن را کان لم یکن اعلام کنم.

ضمنأ مقرر گردید در صورت عدم پرداخت مطالبات در تاریخ 93/4/10 نه تنها من حق هرگونه اقدام قانونی و اجرایی مفاد اجرائیه بر علیه باشگاه پرسپولیس را داشته بلکه پرونده 930084 مطروحه در شعبه 40 دادگاه که بر علیه کشتی گیران مطرح شده هم می بایست بازپس گرفته شود، همچنین باشگاه پرسپولیس حق پیگیری پرونده مطروحه در شعبه 40را ندارد.

روز گذشته یعنی در تاریخ 93/4/9 و در ساعت 16 به همراه غلامرضا محمدی سرمربی وقت تیم به باشگاه پرسپولیس مراجعه کردیم و با اعضای هیئت مدیره دیدار کردیم.

خواجه وند که از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است اشاره کرده که سالار کیا تاکنون صورت‌جلسه تاریخ 93/3/21 را به باشگاه ارائه ننموده و باشگاه از مفاد صورت جلسه مطلع نیست.

این صحبت با اعتراض شدید من و غلامرضا محمدی مواجه شد چرا که در تاریخ مذکور و در حال تنظیم صورت‌جلسه سالار کیا مکررأ با رحیمی و منتقی قائم مقام باشگاه در تماس بوده است.

پس از این صحبت ها ما هم با سالار کیا تماس گرفتیم و از کم و کیف این مسئله که آیا صورت جلسه مذکور تاکنون به دست رحیمی رسیده یا خیر سوالاتی را مطرح کردیم و سالار کیا نیز در پاسخ به ما تاکید کرد که در همان روز حتی یک نسخه از صورت‌جلسه را تحویل مدیر عامل پرسپولیس یعنی رحیمی داده است.

چرا آقایان قصد دارند همچون گذشته  وجود تیم کشتی پرسپولیس جویبار را کتمان کنند و می خواهند صورت جلسه‌ای را که در دادگاه قضایی تنظیم شده را منکر شوند.

به هرحال امیدواریم که هرچه سریعتر این مسائل حل و فصل شود و مطالبات کشتی‌گیران از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس پرداخت گردد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، پرسپولیس ، مسائل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار