مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: آیا افزایش قیمت مسکن مهر پایان می‌یابد؟ ، واحدها مجبورند نقدینگی مورد نیاز خود را از سیستم‌های غیربانکی تامین کنند/ یارانه تولید مشوق بخش فرآوری معدن ،در صورت صحت آلودگی آب تهران با مدیران مربوطه برخورد می‌کنیم/ نیترات آب تهران در حد استاندارد استدر صورت صحت آلودگی آب تهران با مدیران مربوطه برخورد می‌کنیم/ نیترات آب تهران در حد استاندارد است و... ا

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

در صورت صحت آلودگی آب تهران با مدیران مربوطه برخورد می‌کنیم/ نیترات آب تهران در حد استاندارد است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/25/2816742_172.jpg

 قائم مقام وزیر نیرو گفت: پیشنهاد افزایش قیمت آب در حداقل ممکن به میزان تورم داده شده است اما تصمیم‌گیرنده نهایی دولت است.

سکه امامی 983 هزار تومان/ دلار 3440 تومان/ طلا 18 عیار 100 هزار تومان
بازار تهران امروز در واکنش به افت شدید روز گذشته طلای جهانی 3500 تومان از هر مثقال کاست و این در حالی است که روند متضاد دلار مانع از افت بیشتر قیمت‌ها شد.

آیا افزایش قیمت مسکن مهر پایان می‌یابد؟
 موضوع افزایش 12 تا 24 میلیون تومانی مسکن مهر در شهرهای جدید تهران از جمله پردیس و پرند هنوز از تب و تاب نیفتاده بود که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر خوشی را به متقاضیان داد.

جزئیات آنالیز قیمت خودرو دنا/ زیر 46 میلیون تومان زیان می‌کنیم
 معاون ایران‌خودرو با تشریح آنالیز قیمت تمام‌شده دنا گفت: چنانچه شورای رقابت در قیمت‌گذاری دنا به شیوه‌ای عمل کند که امکان توسعه محصول را بدهد،‌ طرح جدید دنا را تا یکسال آینده عملیاتی می‌‌کنیم.

واحدها مجبورند نقدینگی مورد نیاز خود را از سیستم‌های غیربانکی تامین کنند/ یارانه تولید مشوق بخش فرآوری معدن
 نائب رئیس خانه معدن ایران گفت: در بخش فرآوری از یارانه تولید می‌توان تحت عنوان مشوق استفاده کنیم تا هم بتوانیم چرخه ارزش افزوده را تکمیل کنیم و هم از خام‌فروشی رهایی یابیم.

رشد 5.90 واحدی شاخص کل فرابورس

 سه‌شنبه 25 آذر ماه در پایان معاملات بازار فرابورس تعداد 181 هزار و 502 سهم اوراق بهادار به ارزش 801 میلیارد و 765 میلیون ریال در 25 هزار و 644 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

پرداخت بدهی‌های وزارت نیرو از محل تهاتر
دائمی در مورد بدهی‌های وزارت نیرو گفت:‌ در سال جاری بخشی از بدهی‌ها از محل تهاتر تسویه شد اما مجموعه بدهی‌های صنعت برق به گونه‌ای است که در صورت عدم دیدن تدابیر لازم روی صنعت برق تاثیر می‌گذارد.

شانزدهمین نشست صادرکنندگان گاز/ صادرکنندگان در تلاش برای تثبیت یک بلوک نیرومند کشورهای صادرکننده گاز که نگران سقوط آزاد قیمت نفت هستند، امروز در دوحه قطر با یکدیگر دیدار می‌کنند تا بازار گاز را به بازاری با ثبات و قابل اتکا تبدیل کنند.

دلایل سقوط بورس تشریح شد
 کارشناس بازار سرمایه درخصوص دلیل سقوط هفته‌های اخیر بازار سهام گفت: واقعیت این است که قیمت جهانی نفت و برخی کالاهای اساسی مانند سنگ‌آهن، فولاد و مس به شدت منفی شده و شاهد ریزش شدید در بورس‌های اروپایی، آسیایی و منطقه هستیم.
برچسب ها: بورس ، سقوط ، تسویه ، مسکن ، شورا ، افت ، طلا ، مثقال ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار