یک منبع محلی موصل با اشاره به اوضاع مشقت‌بار معیشتی شهروندان زیر سایه حکومت تروریست‌هایی که از اداره شهر چیزی نمی‌دانند، تاکید کرد: موصلی‌ها از شش ماه پیش برای پخت‌و پز و وسایل گرمایشی به اجاق‌هایی ذغالی روی آورده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، مردم شهر موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق که زیر یوغ گروهک تروریستی داعش هستند به خاطر ناتوانی و نابلدی این گروهک در تامین خدمات رفاهی،امور روزمره شهری و مایحتاج لازم یک زندگی بسیار ساده شهروندی و در عین حال بلاتکلیفی دستگاه‌‎های دولتی در اوضاع فلاکت‌باری به سر می‌برند.
 
یکی از اهالی موصل  با بحرانی شمردن اوضاع خدمات‌رسانی به شهروندان این شهر گفت: کار بخش اعظم حوزه‌های خدمات‌رسانی خوابیده است و محله المهندسین در شمال موصل را به خاطر شکستن خط لوله اصلی آب رسانی را آب برداشته در حالی که اداره آب و فاضلاب هم شهر هم به رغم گذشت چند روز از این حادثه و سرازیر شدن آب به خیابان‌های این منطقه قادر به رسیدگی نیست و بسیاری از مناطق با کمبود آب آشامیدنی مواجهند.
 
این شهروند موصلی با اشاره به اینکه داعش در رویای اداره دولتی شهرها به سر می‌برد در حالی که چیزی از کشورداری بلد نیست، گفت: دست بردن سرکرده‌های داعش به پول حوزه‌های خدمات‌رسانی برای خرج کردن در جنگ با نیروهای ارتش عراق مردم را با اوضاع بحرانی کنونی مواجه کرده است.
 
منبع موصلی با اشاره به اینکه مشکل کمبود نفت سفید و گاز اهالی موصل هم حل نشده گفت: مردم همچنان روی اجاق‌های ذغالی غذایشان را طبخ می‌کنند و البته به تازگی در آهنگری‌ها هم با امکانات اندک اجاق‌هایی با مصرف سوخت بسیار پایین برای مصرف مردم ساخته می‌شود تا کمی از شدت معضل کمبود سوخت کاسته شود بخصوص که قیمت این اجاق‌های ساخت موصل به نسبت آنهایی که از بازارهای الرقه سوریه وارد می شود ارزان‌تر است.
 
شهروند موصلی با اشاره به اینکه بحران بیداد کننده سوخت در موصل از شش ماه پیش تاکنون مردم را به ستوه آورده گفت: این مازاد بر همه مشکلاتی است که موصلی‌ها از شر داعش با آن دست و پنجه نرم کرده و در انتظار نجات از چنگ این تروریست‌های تکفیری هستند.
 انتهای پیام/ ض
منبع:فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار