مدیرعامل باشگاه فوتسال ماهان تندیس قم گفت:این کار درستی نیست که یک تیم برای نجات خودش زیر پای بازیکن دیگر تیم ها بنشیند.

ناصر شریفی مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم در خصوص تلاش شهرداری ساوه برای تغییر قانون انتقال بازیکن به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این تلاش و این درخواست غیرقانونی است. هر تصمیمی که در ابتدای فصل اتخاذ می‌شود و به تیم ها ابلاغ می گردد تا انتهای فصل معتبر است. و باید با آن تا انتها ادامه دهیم . نه اینکه به وسط فصل برسیم و چون تیممان خوب نتیجه نگرفته و مشکل داریم بگوییم قانون باید عوض شود و ما بازیکن بخریم و از زورمان استفاده کنیم.
 
مدتهاست زیر پای بازیکن ما نشسته اند و انقدر تمرکز این بازیکن گرفته شده که ما مجبوریم به او رضایتنامه بدهیم. اگر بازیکن کم دارند چرا واحدی و آن دروازبان را بیرون می کنند و دو بازیکن دیگر می‌خواهند. بخدا من در این چند روز بارها تلاش کردم با افتخاری تماس بگیرم و مانع این بی قانونی شوم. اگر تیم من هم در این شرایط بازیکن نیاز داشت این کار بی قانونی و بی انصافی بود. خودشان بازیکن دارند، زیر پای بازیکن ما نشستند و میبینیم در تمرینات و بازی ها دل بازیکن با تیم نیست. چرا بازیکن ما را هوایی می کنند؟ به ولله این کارها زشت است. اگر این اتفاق بیفتد فوتسال رو به نابودی خواهد رفت. به ولله ظلمه ظلمه ظلمه !!
 
وی افزود ‌هر چیزی روال قانونی و مشخصی دارد . در ابتدای فصل دوستان بنشینند و عواقب و مزایای تصمیم را بسنجند و یک تصمیم درستی اتخاد کنند نه اینکه در وسط فصل هر کسی بتواند زور بگوید.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، قم ، شریفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار