تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با هدایت وحید شمسایی با برتری مقابل منصوری قرچک به عنوان قهرمان نیم فصل اول مسابقات دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نیم فصل اول مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار همزمان به پایان رسید و تیم تاسیسات دریایی تهران با ۲۶ امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر به عنوان قهرمان نیم فصل اول دست یافت .
 
تاسیسات دریایی تهران ۲ – منصوری قرچک صفر

 
گلها: مجید رییسی و حمید احمدی (تاسیسات دریایی )
 
تیم فوتسال تاسیسات دریایی با هدایت وحید شمسایی موفق شد در دیدار خانگی مقابل یاران داورزنی در تیم شهید منصوری قرچک به برتری دو بر صفر دست یافته و با ۲۶ امتیاز بالاتر از تیم های قدرتمند دیگر صدرنشین مانده و به عنوان قهرمانی نیم فصل برسد. با توجه به صدرنشینی دبیری در پایان نیم فصل اول و دوم فصل گذشته با هدایت وحید شمسایی ، این سومین نصف فصلی است که شمسایی با قهرمانی به پایان می‌رساند. تیم منصوری قرچک هم که این آخرین باری بود که برای ابرو داری به میدان می‌آمد،  با این شکست یک پله پایین تر رفت و باید منتظر بمانیم تا تکلیف مشکلات مالی این تیم مشخص شود.
 
ماهان تندیس قم ۲ – مس سونگون ورزقان صفر

 
گلها :‌ابوالقاسم عروجی و علیرضا وفایی(ماهان تندیس)
 
تیم فوتسال ماهان تندیس قم که با ۲۳ امتیاز منتظر کوچکترین لغزشی از جانب تیم تاسیسات بودند، توانستند در خانه و در حضور هواداران خودی تیم قدرتمند مس سونگون را با هدایت اسماعیل تقی پور شکست دهد. این بازی که در اکثر دقایق پایاپای دنبال شد با دو گل ملی پوشان قمی به پایان رسید. تلاش های تیم مس هم که گلزن اصلی خود یعنی مسلم رستمی ها را به دلیل آسیب دیدگی در بازی تیم ملی امید در اختیار نداشت، نتیجه ای در بر نداشت و بازی با همان نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.
 
شهرداری ساوه ۳ – حفاری اهواز ۴

 
گلها: محمد بیضایی نژاد و مهران رضاپور و حمید واحدی(شهرداری) ، محمد صفری ۲ و مهران عالیقدر و حسین فهیمی مقدم(حفاری)
 
یکی از جذاب ترین و پر حادثه ترین دیدارهای این هفته از مسابقات لیگ برتر را تیم های شهرداری ساوه و حفاری اهواز برگزار کردند. در این دیدار تیم میهمان خیلی زود تیم شهرداری را غافلگیر کرد و با سه گل از حریفش پیش افتاد. پس از این محمود خوراکچی برای تغییر روند بازی خیلی زود و در دقیقه ۱۳ نیمه اول، از سیستم پنج نفره بهره گرفت و توانست تیمش را به بازی بازگرداند. در این نیمه شهرداری دو گل زد تا نیمه دوم هم از حساسیت برخوردار باشد. اما در نیمه دوم هم تیم حفاری بهتر شروع کرد و یک گل زد و در ادامه تلاش های شهرداری ساوه یک گل بیشتر در پی نداشت تا بازی با نتیجه ۴-۳ به پایان برسد. این بازی با درگیری و هیجان بسیاری همراه بود.
 
فردوسی مشهد ۱ – گیتی پسند اصفهان ۲
 
گلها: داود عباسی (فردوسی )، مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور( گیتی پسند اصفهان)
 
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان موفق شد در آخرین دیدار نیم فصل اول توانست با برتری خارج از خانه مقابل فردوسی مشهد به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرده و در دو امتیازی تیم تاسیسات رقابت نزدیکی برای قهرمانی در نیم فصل دوم داشته باشد. در این دیدار زوج اسماعیل پور – جاوید باز هم گل داش و این بار برعکس همیشه جاوید بود که از پاس اسماعیل پور گل ساخت. در نیمه دوم هم سوپر گل محمد کشاورز بازی را دو بر صفر کرد و تک گل دقیقه پایانی داود عباسی هم به درد فردوسی نخورد تا کشاورز نیمه اول فصل را به پایان برساند.
 
پایاسازه تبریز ۲ – فرش آرای مشهد ۴

 
گلها: مجید ایرجی و امیر رییسی (پایاسازه)، رحمان سارانی ۲ و قدرت بهادری و رضا صوفی( فرش آرا)
 
تیم فوتسال پایاسازه تبریز که روزگار خوشی ندارد برای فرار از قعر جدول به سه امتیاز خانگی مقابل فرش آرا را نیاز داشت اما مشهدی ها مصمم بودند این بازی را ببرند و با بازگشت خوب به بازی توانستند چهار بر دو پیروز شوند و به رده پنجم جدول صعود کنند.
 
میثاق تهران ۲ – دبیری تبریز ۲
 
گلها: مجید حاجی بنده  و موسی حسن دوست(میثاق)، بابک اکبری و فرید نمازی(دبیری)
 
همانطور که در گزارش پیش بازی خانه فوتسال نوشته بودیم دیدار تیم های میثاق تهران و دبیری از بازی های حساس و نزدیک این هفته می باشد، بازی دو تیم خیلی خوب و فنی دنبال شد و تا ۳۰ ثانیه پایانی بازی سرونشت بازی بارها تغییر کرد و در نهایت با تساوی دو دو به پایان رسید . بدین ترتیب تیم دبیری به رده ششم سقوط کرد و میثاق تهران با هدایت رضا لک یک پله بالاتر و در رده هشتم قرار گرفت.
 
شهروند ساری ۵ – مقاومت البرز ۲
 
گلها: امیرحسین رسولی و حمیدرضا ره انجام و محمود لطفی و مراد ناظری و مرتضی عظیمایی( شهروند)  مجید خزایی۲ (مقاومت)
 
تیم فوتسال شهروند ساری با هدایت سید مهدی ابطحی رفته رفته راه خودرا پیدا کرده و در هفته سیزدهم توانست با برتری مقابل مقاومت البرز کمی از انتهای جدول فاصله گرفته و با خیال راحت تر به ادامه مسابقات بپردازد. تیم شهروند با حمایت هواداران خود تیم مقاومت را غافلگیر کرد و با سه گل پیش افتاد . در ادامه تیم مقاومت دو گل زد اما باز هم شاگردان ابطحی دست به کار شده و توانستند بازی را با نتیجه ۵-۲ به پایان برسانند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، رقابت ، فصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار