تیم ماهان تندیس قم در هفته یازدهم میزبان تیم گیتی پسند اصفهان بود که با تساوی سه بر سه متوقف شد.

امیر شمسایی، سرمربی با تجربه تیم فوتسال ماهان تندیس قم پس از تساوی مقابل گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازی را بسیار خوب شروع کردیم، ادامه دادیم و به انتها رساندیم. به جرات می توانم بگویم این بازی در لیگ برتر ما حتی بسیار بالاتر از سطح آسیا بود. تیم گیتی پسند یک تیم حرفه ای با بازیکنان حرفه ای و نامی است که با تمام بازیکنانش به عنوان یک تیم کامل در قم ظاهر شد. آنها تیم باتجربه و خطرناکی بودند که کوچکترین اشتباه در برابرشان به نتیجه بدی می رسید.
 
سرمربی ماهان تندیس ادامه داد:به جرات در سرتاسر بازی سوار بر بازی بودیم و نبض بازی را در اختیار داشتیم. متاسفانه با دو سه اشتباه در تیم دروازه‌مان باز شد وگرنه ما نسبت به رقیب برتری داشتیم. همیشه گفتم که یک تیم جوان مانند شمشیر دو لبه است که زمانی که خوب باشد واقعا خوب است و وقتی بد باشد واقعا بد است. شاید جواني يكي از دلايلي باشد كه در این روزها که بر خلاف هفته های ابتدایی نتیجه نمی گیریم در غير اين صورت مشکل خاصی در تیم نداریم.

دلیل دیگر از دست رفتن امتیازات این است که هر چه مسابقات به جلو برود رقابت سخت تر شده و آنالیزها دقیق تر و شناخت تیم ها از هم بیشتر مي‌شود. ما هم در دو هفته ای که صدر جدول را از دست دادیم مقابل شهرداری ساوه حقمان باخت نبود اما در برابر مقاومت اسیر غرور بازیکنانمان شدیم که با اعتماد بنفس زیادی وارد زمین می شدند و به همين دليل به حق مغلوب شديم.
 
شمسایی در مورد غیبت دروازه بان خود گفت:در این بازی دروازبان اول مان را در اختیار نداشتیم و گلر ما گلر جوانی بود که از تیم های امید باشگاه به ترکیب اضافه کردیم. اما او با اعتماد به نفس و بدون ترس از بازیکنان حریف در زمین ظاهر شد و من این نوید را می دهم که به زودی یک دروازبان خوب و کاربلد به تیم ملی اضافه می شود. همچنین محمد کرمانی بعد از دو هفته ناکامی در این بازی دو گل زد و احیا شد تا این دو نکنه مثبت را از این بازی بدست آوریم.
 
نیمکتم غير حرفه‌اي رفتار كرد پس با آنها برخورد کردم

 
شمسایی در خصوص نیمکت شلوغ ماهان تندیس قم افزود: همیشه قبل از اینکه به دنبال امتیاز باشم به دنبال بازی جوانمردانه بودم. هیچکس نمی تواند بگوید یک تیم همواره می برد یا همواره می بازد. پس باید در زمانی که نتیجه نمی‌گیرد هم خویشتن دار بود و با حاشیه و اعتراض و جنجال به دنبال امتیاز گرفتن نباشید.
 
من امروز با نیمکتم برخورد کردم حتی بین دونیمه تذکر دادم . بله نیمکت تیم ما شلوغ بود و من این مشکل را می گویم اما ما شروع کننده درگیری ها نبودیم.

تاخير در خروج گيتي پسندي ها اتفاق خاص و منفي نبود
 
وی در مورد خروج تیم گیتی پسند از ورزشگاه گفت: اینکه گیتی پسند دیر خارج شده یا نه را نمی دانم چون من خیلی زود از ورزشگاه خارج شدم اما این موضوع بعد از ۳۰-۴۰ دقیقه رفع خواهد شد. این اتفاق زیبایی نیست اما در تمام دنیا در تمام رشته ها طبیعی است.
 
وی در پایان با تشکر از حضور تماشاگران گفت: از تماشاگران تشکر می کنم . جمعیت بسیار زیادی به ورزشگاه آمده بودند و خیلی ها هم نتوانستند وارد ورزشگاه شوند. معذرت می خواهیم که نتوانستیم در حضور آنها بازی را ببریم.



انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، شمسایی ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار