کوبی برایانت ستاره تیم بسکتبال لیکرز، شب گذشته از رکورد امتیازات مایکل جردن بازیکن افسانه ای NBA عبور کرد و در رده سوم برترین امتیازآوران تاریخ جای گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کوبی برایانت که در بازی با مینه سوتا تیمبرولوز به تنها 9 امتیاز برای عبور از مجموع امتیازات مایکل جردن ستاره اسبق شیکاگو بولز نیاز داشت، 5 دقیقه و 24 ثانیه پیش از نیمه اول به این موفقیت دست یافت.

برایانت که تجربه 16 بازی آل استار را دارد، شروع آرامی در بازی داشت اما در اواسط کوارتر دوم در حالی که 7 امتیاز هم گرفته بود با یک خطا به 2 پنالتی دست یافت که با گل کردن آنها موفق به عبور از جردن می شد. برایانت هر 2 پنالتی را با خونسردی به گل تبدیل کرد تا سومین امتیازآور برتر تاریخ NBA باشد.




بعد از گل شدن دومین پنالتی، تمام سالن به صورت ایستاده به تشویق کوبی پرداختند و بازیکنان و مربیان دو تیم به او تبریک گفتند. همچنین گلن تیلور مالک باشگاه مینه سوتا با تبریک به کوبی، توپ مسابقه را به عنوان یادگار این بازی به ستاره لیکرز هدیه کرد.

برایانت در این بازی رکورد شکنی نکرد بلکه در رده سوم برترین امتیازآوران تاریخ با 32310 امتیاز جای گرفت. برترین امتیازآور تاریخ NBA، کریم عبدالجبار با 38387 امتیاز است و کارل ملون با 36928 امتیاز در رده دوم قرار دارد.



مایکل جردن بعد از بازی پیام تبریکی برای برایانت فرستاد و گفت: من همیشه از دیدن سیر تکاملی بازی او طی این سال ها لذت برده ام و منتظر دستاوردهای بعدی او هستم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کوبی ، برایانت ، لیکرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار