سرمربی سابق تیم بسکتبال لیکرز در مصاحبه‌ای تاکید کرد که خودمحوری کوبی برایانت کار مربیان تیم را سخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مایک دی آنتونی سرمربی سابق لیکرز دوران موفقیت‌آمیزی در این تیم نداشت و در مجموع 2 سال مربیگری تیم رکورد 67 برد و 87 باخت را ثبت کرد.

دی آنتونی و کوبی برایانت ستاره تیم طی 2 فصل حضور دی آنتونی روی موضوعات توافق چندانی نداشتند اما دی آنتونی با جدایی از لیکرز در مورد برایانت گفت: هیچ شکی نداشتم که کوبی بعد از 2 مصدومیت خود بدون توجه به سنش باز می‌گردد.

وی ادامه داد: کوبی تا جایی ادامه می‌دهد که از نظر انسانی قابل قبول باشد و تلاش می‌کند بهترین باشد، همانطور که همیشه بوده است.

دی آنتونی در مورد مشکلات خود با برایانت توضیح داد: وقتی به یک تیم می‌روید انتظار سبک خاصی را دارید و انتظار این که همه با این سبک موافق باشند. در لیکرز اوضاع این گونه نبود اگر قرار باشد هیچ کس از بالاترین مدیر باشگاه تا مسئول تدارکات با یکدیگر توافق نداشته باشند، در نهایت به مشکل می‌خورید به خصوص در شهری مثل لس‌آنجلس که چیزی پنهان نمی‌ماند.

وی اضافه کرد: مشکل با کوبی این است که همیشه نظرات مستحکمی دارد و و هر رفتاری هم که با او داشته باشید در نهایت مسیر خود را می‌رود. همین باعث می‌شود که هدایت او در تیم سخت باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار